برپایی کارشو ام جی در کاخ نیاوران

اقتصاد ایران: عصر خودرو- فردا موتورز، نمایندگی رسمی ام جی در ایران، همزمان با حمایت مالی از کنسرت آرمان گرشاسبی در کاخ نیاوران، کارشو ام جی در کاخ نیاوران را برای بازدید علاقه‌مندان برپا کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این روزها کنسرت آرمان گرشاسبی با حمایت مالی فردا موتورز در کاخ نیاوران در حال برگزاری است. در حاشیه این کنسرت و در محوطه همین کاخ تاریخی، کارشو محصولات ام جی نیز برای بازدید علاقه‌مندان برپا شده است. در این کارشو، محصولات مختلف برند ام جی طی شب‌های برگزاری کنسرت به نمایش در می‌آید.

گروه خودرویی فردا در اولین روز از نمایش محصولات ام جی در کاخ نیاوران تهران خودروهای ام جی سایبر استر GT و ام جی 4 را در معرض تماشای بازدیدکنندگان از کاخ و شرکت کنندگان در کنسرت قرار داد. در ادامه روند برگزاری این کارشو در محل کاخ نیاوران، بازدیدکنندگان می‌توانند تمامی سبد محصولات وارد شده MG به ایران توسط فردا موتورز به‌عنوان نماینده ام جی در ایران را مشاهده کنند.

 

خودروهای MG 5 و MG GT که پیش از این در سامانه عرضه خودروهای وارداتی به فروش رفته و مورد استقبال گسترده خریداران قرار گرفته‌اند، در کنار MG 8 دیگر محصولات این برند معتبر بریتانیایی - چینی در کارشوی کاخ نیاوران خواهند بود. علاوه بر این، با توجه به آنکه فروش MG4 به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای برقی اروپا، به‌زودی در کشورمان آغاز می‌شود، علاقه‌مندان به این خودرو نیز می‌توانند برای بررسی بیشتر این محصول تمام برقی از کارشو ام جی بازدید کنند.

محل استقرار خودروهای ام جی در کاخ نیاوران، جنب کوشک احمد شاهی است و بازدیدکنندگان می‌توانند با ورود از درب اصلی کاخ در خیابان باهنر به محل کارشوی ام جی مراجعه کنند. علاقه‌مندان به بازدید از خودروهای MG فرداموتورز، می‌توانند همه روزه در ساعات کاری مجموعه کاخ نیاوران به این محل مراجعه کرده و علاوه بر آشنایی با خودروها، از جدیدترین شرایط فروش محصولات ام جی، مطلع شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ