بهترین مدل های صندلی تاشو مسافرتی کدامند؟

اقتصاد ایران: در این مطلب، ابتدا قصد داریم چند مورد از بهترین مدل های صندلی تاشو مسافرتی موجود در بازار را معرفی کنیم و سپس، نکات خرید این محصول را توضیح دهیم.

صندلی تاشو مسافرتی یکی از ضروری‌ترین ابزارهای سفر و کمپینگ است و ویژگی‌های مختلفی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به مواردی مانند سبکی، قبل حمل‌ بودن، استحکام بالا، جمع‌آوری آسان‌، قابلیت نگهداری در کمترین فضای ممکن، امکان استفاده در هر زمان و مکان، قیمت مناسب نسبت‌به سایر صندلی‌ها و داشتن طرح‌ها و مدل‌های متنوع اشاره کرد. در این مطلب، ابتدا قصد داریم چند مورد از بهترین مدل های صندلی تاشو مسافرتی موجود در بازار را معرفی کنیم و سپس، نکات خرید این محصول را توضیح دهیم.

معرفی 5 مورد از بهترین مدل های صندلی تاشو مسافرتی

برندهای مختلفی درزمینه تولید صندلی‌های مسافرتی تاشو مشغول فعالیت هستند و مدل‌های مختلفی از این محصول را به بازار ایران عرضه کرده‌اند؛ اما بعضی از مدل‌ها به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کیفیت بالاتر طرفداران بیشتری دارند. در ادامه این بخش، با 5 مورد از بهترین مدل‌های صندلی تاشو مسافرتی آشنا خواهید شد.

صندلی تاشو اف آی تی (F.I.T)

یکی از برندهای ایرانی معروف که علاوه‌بر تولید چادرهای مسافرتی درزمینه تولید صندلی‌ تاشو نیز فعالیت دارد، برند اف‌ آی تی است. صندلی تاشو اف آی تی 1000 گرم وزن دارد و در ابعاد 36×29×20 سانتی‌متر تولید می‌شود‌‌. از ویژگی‌‌های این مدل صندلی تاشو می‌توان مواردی مانند بدنه فلزی از جنس آهن، سه ردیف نوار پارچه‌ای پهن و دوردوزی‌شده، حمل و جابه‌جایی راحت، وزن سبک، تحمل وزن تا 100 کیلوگرم، کیفیت بالای ساخت، طراحی ارگونومیک، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه، باز و بسته ‌شدن راحت و ارائه به مشتری در داخل کیف را نام برد.

صندلی تاشو آریامن

یکی دیگر از بهترین مدل های صندلی تاشو مسافرتی توسط برند ایرانی آریامن تولید می‌شود. این برند درزمینه تولید تجهیزات مسافرتی و کمپینگ طبق نیاز مصرف‌کنندگان ایرانی فعالیت دارد و از سال 1393 افتتاح شده‌است. صندلی مسافرتی آریامن با 1980 گرم وزن در ابعاد 70×50×53 تولید می‌شود. از ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به تحمل وزن تا 120 کیلوگرم، استفاده از بدنه فلزی و پارچه نانو آب‌گریز در تولید صندلی، طراحی ارگونومیک، کیفیت بالای ساخت، وزن مناسب، رنگ‌بندی متنوع و حمل و جابه‌جایی راحت اشاره کرد.

صندلی تاشو ناصر پلاستیک مدل Simple

یکی از برندهای معروف ایرانی که در حوزه تولید محصولات پلاستیکی شهرت زیادی دارد، برند ناصر پلاستیک است. این برند محصولات خود را علاوه‌بر ایران به کشورهای اطراف نیز صادر می‌کند‌. صندلی تاشو Simple با وزن 1400 گرم و ارتفاع 50 سانتی‌متر از بهترین مدل‌های صندلی مسافرتی تاشو موجود در بازار توسط همین برند تولید شده‌است. تحمل وزن تا 130 کیلوگرم، تهیه شدن از بهترین مواد اولیه، کفی از جنس پلی‌پروپیلن و جنس پایه از پلاستیک، داشتن استاندارد اروپا و حمل‌ و جابه‌جایی راحت از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به‌شمار می‌روند.

بهترین مدل های صندلی تاشو مسافرتی کدامند؟

صندلی تاشو کچوا مدل BASIC

یکی از برندهای معروف فرانسوی فعال در حوزه تولید تجهیزات کوهنوردی و کمپین برند کچوا متعلق به شرکت دکتلون است‌. محصولات این برند در 57 کشور جهان به فروش می‌رسند. یکی از محصولات معروف برند کچوا صندلی تاشو مسافرتی مدل BASIC است. این صندلی با وزن 2800 گرم و در ابعاد 20×16×77 سانتی‌متر با متریال‌های فلز، پلی‌استر و پلی‌پروپیلن تولید می‌شود. ویژگی‌های مهم این محصول عبارت‌اند از: تحمل وزن تا 110 کیلوگرم، کیفیت بالای ساخت، حمل راحت و سریع، قیمت مناسب، طراحی زیبا، رنگ آبی، عدم مقاومت در برابر اشعه ماوراءبنفش خورشید.

صندلی راحت‌نشین تاشو مدل VK

صندلی راحت‌نشین تاشو مدل VK با 1700 وزن و با ابعاد 40×55×60 در لیست بهترین مدل‌های صندلی تاشو قرار می‌گیرد.‌ این صندلی مشکی‌رنگ به حفظ سلامت ستون فقرات کمک زیادی می‌کند و برای استفاده کنار دریا، استخر، مسافرت و فضای باز مناسب است. جنس بدنه صندلی از آهن و رویه آن از جنس پارچه است‌. برای راحتی بیشتر صندلی در قسمت تکیه‌گاه و نشیمن صندلی از فوم استفاده کرده‌اند. قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم، طراحی ارگونومیک، کاربری ساده، سهولت حمل، قابلیت تنظیم زاویه پشتی صندلی در سه مرحله و کیفیت بالای ساخت از مهم‌ترین ویژگی‌های این صندلی محسوب می‌شوند.

در زمان خرید بهترین مدل های صندلی تاشو مسافرتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟‌

محصولاتی که برای مصارف اختصاصی تهیه می‌شوند، باید شرایط ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانند تمامی نیازهای کاربران را پاسخ داده و از ایجاد هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند. برای این منظور، نکاتی را باید در زمان خرید مورد توجه قرار دهیم که درمورد خرید صندلی تاشو مسافرتی عبارت‌اند از:

  • توجه به وزن صندلی و ابعاد آن: وزن صندلی مسافرتی تاشو باید به اندازه‌ای باشد که حمل و جابه‌جایی آن برای مصرف‌کننده سخت نباشد. صندلی‌های باکیفیت برای حمل راحت در داخل کیف به مشتری تحویل داده می‌شوند.
  • توجه به ظرفیت وزنی صندلی: یک صندلی مسافرتی خوب و باکیفیت قادر است که وزن بین ۱۰۰ کیلوگرم تا ۱۵۰ کیلوگرم را به‌راحتی تحمل کند، به‌طوری‌که هیچ آسیبی به ساختار آن وارد نشود.
  • توجه به جنس صندلی: جنس این محصولات باید به‌گونه‌ای باشد که در مقابل شرایط آب‌‌وهوایی مختلف از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشد. صندلی‌های فلزی با روکش پارچه‌‌ای نانو آب‌گریز بهترین جنس این محصولات هستند.
  • توجه به قیمت صندلی تاشو مسافرتی: قیمت بهترین مدل های صندلی تاشو مسافرتی معمولا نسبت‌به مدل‌های کمتر شناخته‌شده گران‌تر است؛ زیرا این صندلی‌ها ازلحاظ کیفیت و کارایی در سطح بالاتری قرار دارند و با مرغوب‌ترین متریال‌ها ساخته شده‌اند.
  • انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید: انتخاب فروشگاه و اطمینان از اعتبار آن نکته مهمی است که همه خریداران صندلی‌های مسافرتی تاشو باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. فروشگاه‌های معتبر بهترین محصولات را به همراه گارانتی، خدمات پس ‌از فروش، قیمت مناسب و کمترین حاشیه سود در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

خرید صندلی تاشو مسافرتی با کمک موتور جستجوی کالای ایمالز

در این مطلب، پنج مورد از پرفروش‌ترین و بهترین مدل های صندلی تاشو را معرفی کردیم و توضیح دادیم که در زمان خرید این‌ محصولات باید به نکاتی مانند وزن و ابعاد صندلی، ظرفیت وزنی صندلی، جنس صندلی، قیمت صندلی و انتخاب فروشگاه معتبر توجه داشته باشید. برای پیدا کردن بهترین مدل صندلی مسافرتی موردنظر خود با قیمت ارزان می‌توانید از سایت ایمالز کمک بگیرید. این سایت به‌عنوان یک واسطه فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده صندلی‌های مسافرتی تاشو را به مشتریان وصل می‌کند و هیچ نقشی در فروش این محصول ندارد. قیمت صندلی‌های مسافرتی موجود در این موتور جستجوی کالا هر چند ساعت یک ‌بار به‌روزرسانی می‌شود‌.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ