برگزاری کنسرت در سانتیاگوبرنابئو تا ۶ ماه ممنوع شد!

اقتصاد ایران: ورزشگاه خانگی تیم فوتبال رئال مادرید تا ماه مارس سال آینده اجازه میزبانی از هیچ گونه جشنواره موسیقی را نخواهد داشت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا؛ در پی شکایت همسایگان ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بابت سرو صدای فراوان و مزاحمت‌های به وجود آمده در نتیجه برگزاری کنسرت، تمامی‌ها کنسرت‌هایی که تا ماه مارس سال آینده قرار بود در ورزشگاه نوسازی شده کهکشانی‌ها برگزار شوند، لغو شدند.

یکی از اهداف اصلی فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید از بازسازی سانتیاگو برنابئو و مجهز کردن آن به سیستم جمع‌آوری چمن، امکان کسب درآمد از اجازه دادن ورزشگاه برای برگزاری کنسرت‌ها بود اما مزاحمت‌های به وجود آمده برای همسایگان ورزشگاه از زمان افتتاح آن در ماه آوریل سال جاری، اعتراض آنها را به همراه داشت که پس از بی‌توجهی مسئولان باشگاه کار به مراجع قضایی کشیده شد. اکنون قاضی پرونده به نفع شاکیان رأی داده و به همین منظور دستور لغو تمامی کنسرت‌ها تا ماه مارس سال‌ آینده را صادر کرده است. اگرچه این ممنوعیت به صورت موقت است اما با توجه به واقع شدن ورزشگاه در مرکز شهر، احتمال طرح شکایات بعدی در صورت تکرار برگزاری کنسرت وجود دارد و به همین دلیل هم رئالی‌ها باید به فکر راه حلی دیگر باشند.

گفته می‌شود رئالی‌ها برای 6 ماه پیش رو 4 برنامه اجرای کنسرت را در دستور کار داشتند که با این حکم، سرنوشت این اجراها مشخص نیست. یک گروه موسیقی کره‌ای (موزیک بانک)، رَپری به نام دلافوئنته، آیتانا خواننده زن اسپانیایی  و دیگر خواننده زن اسپانیایی به نام لولا ایندیگو 4 کنسرتی هستند که قرار بود در جریان این حکم 6 ماهه به اجرای برنامه در سانتیاگو برنابئو بپردازند.

ممنوعیت 6 ماهه برگزار کنسرت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، ضررهای مالی قابل توجهی را به باشگاه رئال مادرید وارد می‌کند و به همین دلیل انتظار می‌رود که باشگاه اصلاحاتی برای کاهش آلودگی صوتی ناشی از آن در نظر بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ