تیم طناب کشی جوپار کرمان قهرمان مسابقات کشوری شد

اقتصاد ایران: کرمان_نایب رئیس انجمن طناب کشی کشور گفت: تیم طناب کشی بخش جوپار استان کرمان قهرمان مسابقات طناب کشی کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شهیدی، روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تیم جوپار در مسابقات طناب کشی کاپ آزاد قهرمانی کشور انتخابی ده تیم برتر جهت حضور در لیگ طناب کشی در شهرستان بابل استان مازندران در بین ۱۷ تیم شرکت کننده موفق به کسب مقام اول این رقابت‌ها گردید.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های امیر کلار مازندران و نفت امیدیه خوزستان نیز عنوان دوم و سوم و تیم همدان عنوان چهارم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: تیم‌های آتشنشانی قزوین، مازندران الف، زاگرس خوزستان، مس شهربابک، تاکستان قزوین و داوود آباد استان مرکزی نیز مجوز حضور در لیگ را کسب نمودند.

نایب رئیس انجمن طناب کشی کشور با بیان اینکه لیگ طناب کشی کشور از بهمن ماه سال جاری استارت خواهد خورد گفت: چهار بازیکن از استان کرمان نیز با هماهنگی با کمیته طناب کشی استان از تیم پالایشگاه نفت امیدیه خوزستان در این مسابقات حضور یافتند.‌

شایان ذکر است تیم طناب کشی جوپار که در مسابقات سال‌های قبل تحت عنوان کارخانه شیر پگاه، ستارگان گوهر ریز جوپار، شادروان زند مقدم، بسیج ورزشکاران و لاستیک بارز در مسابقات حضور داشت در این مسابقات به درخواست رضاشهیدی زندی رئیس کمیته طناب کشی استان کرمان از مجموعه شورا و شهرداری جوپار و مساعدت مالی این مجموعه با نام جوپار در این مسابقات حضور یافت.

دو داور جوپاری مطرح استان و کشور: عماد شاهمرادی و وحید قندی در کوبل داوری این مسابقات در کنار داورانی از تهران، شهر ری، مازندران و استان مرکزی قضاوت این رقابت‌ها را برعهده داشتند.‌

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ