شمارش معکوس برای آغاز زنگ شروع بزرگترین و قدیمی‌ترین نمایشگاه خودرو ایران در مشهد

اقتصاد ایران: عصر خودرو- بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو ایران که در فضایی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود به بیست و چهارمین دوره برگزاری رسیده است و میزبان بیشترین تعداد شرکت‌های خودروسازی و واردکننده خودرو در سال‌های اخیر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نمایشگاه خودرو مشهد را باید یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو کشور دانست که تا امروز به صورت منظم در استان خراسان رضوی برگزار شده است.

نمایشگاه خودرو مشهد که به لحاظ اهمیت یکی از مهمترین و محبوب ترین نمایشگاه های خودرو کشور در سال است و در دوره‌های برگزار شده میزبان بیشترین تعداد خودروسازان، مونتاژکاران و واردکنندگان خودرو بوده است به ایستگاه بیست و چهارم رسیده و در آخرین روزهای شهریورماه برگزار خواهد شد.

در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد که از 28 تا 31 شهریورماه جاری در شهر مشهد به عنوان مرکز استان خراسان رضوی و یکی از قطب‌های اصلی صنعت خودرو و قطعه سازی کشور برگزار می‌شود، حضور بیش از 30 شرکت خودروسازی، مونتاژکار و واردکننده خودرو قطعی شده است.

در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد به جز شرکت‌های خودروسازی و مونتاژکننده خودرو شاهد حضور هفت شرکت واردکننده خودرو نیز خواهیم بود که در سال‌های اخیر به دلیل ممنوعیت واردات خودرو، بی‌سابقه بوده است.

با وجود تعدد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد، انتظار می‌رود تا رکورد بازدید بیش از 100 هزار نفر در چهار روز برگزاری این نمایشگاه، شکسته شود.

اختصاص روز ویژه بازدید خبرنگاران و مقامات دولتی، پوشش خبری مراسم افتتاحیه با حضور بیش از یکصد پایگاه خبری، برگزاری نشست‌های خبری و نشست‌های تخصصی با محور خودرو و قطعات از جمله مهم‌ترین رویدادهای بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد است که نشان از اهمیت این نمایشگاه در صنعت نمایشگاهی و خودروی ایران دارد.

نمایشگاه خودرو مشهد یکی از اولین نمایشگاه‌ها در کشور است که شرایط تست خودرو برای علاقمندان و بازدیدکنندگان را فراهم کرد و در بیست و چهارمین دوره نیز این مسیر دنبال می‌شود و برخی شرکت‌ها برای بازدیدکنندگان شرایط آزمایش خودروهای جدید را فراهم خواهند کرد.

نمایشگاه خودرو مشهد در دوره‌های گذشته توسط نوبخت معان اول رییس جمهور، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، لاریجانی ریاست مجلس، وزرای وقت صمت و اقتصاد افتتاح شده است و انتظار می‌رود در این دوره نیز شاهد حضور مقامات ارشد دولتی و مدیران ارشد استان خراسان رضوی باشد.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد، از 28 تا 31 شهریورماه 1403 از ساعت 16 عصر تا 22 شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ