آثار شکنجه و سوء تغذیه بر بدن اسرای آزادشده از زندان‌های اسرائیل

اقتصاد ایران: منابع محلی در نوار غزه از آزادی تعدادی از اسرای فلسطینی با علائم واضح شکنجه و سوءتغذیه از زندان‌های رژیم صهیونیستی، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز ۹ فلسطینی را که در جریان جنگ علیه نوار غزه بازداشت کرده بود، آزاد کرد در حالی‌که آثار شکنجه بر بدن آنها مشهود بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی این افراد را از طریق گذرگاه «کرم ابوسالم» در شهر رفح در جنوب غزه آزاد کرد و آنها سپس به بیمارستان اروپایی غزه در شهر خان‌یونس منتقل شدند.

پزشکان در این بیمارستان اعلام کردند که نشانه‌های سوءتغذیه شدید و آثار شکنجه بر بدن این اسرا مشهود است.

از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در ۷ اکتبر گذشته، سازمان‌های حقوق بشری فلسطینی، بین‌المللی و حتی صهیونیستی درباره وخامت شرایط در زندان‌های این رژیم، به ویژه در مرکز «سدی تیمان»، هشدار داده‌اند.

ارتش این رژیم در غزه از ۲۷ اکتبر (همزمان با آغاز تجاوز زمینی)، هزاران غیرنظامی فلسطینی از جمله زنان، کودکان و کارکنان کادرهای درمانی و دفاع مدنی را از زمان شروع عملیات زمینی خود بازداشت کرده است.

در ماه‌های اخیر، ارتش رژیم صهیونیستی به صورت متناوب ده‌ها اسیر فلسطینی را از غزه آزاد کرده است که بسیاری از آنها با مشکلات جدی جسمانی و آثار شکنجه و اهمال در رسیدگی پزشکی مواجه بوده‌اند.

گفتنی است؛ با حمایت کامل آمریکا، رژیم صهیونیستی همچنان جنگ ویرانگر خود علیه غزه را ادامه می‌دهد که تاکنون بیش از ۱۳۶ هزار شهید و زخمی فلسطینی برجای گذاشته است که اکثر آنها کودکان و زنان هستند و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مفقود شده‌اند. این در حالی است که تخریب گسترده و قحطی ناشی از جنگ، کودکان بسیاری را به کام مرگ کشانده است.

رژیم صهیونیستی نیز بدون توجه به جامعه جهانی، جنگ خود را ادامه داده و تصمیمات شورای امنیت برای توقف فوری آن و همچنین دستورات دیوان بین‌المللی دادگستری برای جلوگیری از نسل‌کشی و بهبود اوضاع انسانی فاجعه‌بار غزه را نادیده گرفته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ