اعضای ستاد «مهر» بخش ریگ مدارس را برای سال تحصیلی جدید مهیا کنند

اقتصاد ایران: بوشهر- بخشدار ریگ گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و تا قبل از بازگشایی مدارس ستادهای مهر به ویژه در روستاها با حضور بخشدار و اعضای ذیربط تشکیل و مشکلات موجود مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی ظهر شنبه در نشست ستاد مهر بخش ریگ شهرستان گناوه، دستور کار این نشست را مهیا کردن شرایط لازم برای حضور دانش آموزان در کلاس‌های درس عنوان کرد و افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید لازم است تا قبل از بازگشایی مدارس ستادهای مهر به ویژه در روستاها با حضور بخشدار و اعضای ذیربط تشکیل و مشکلات موجود مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش بخش ریگ زیباسازی محیط بیرونی و درونی مدارس برای ایجاد فضای نشاط و شادابی در دانش‌آموزان، بهبود سیستم‌های سرمایشی، شستشو کلاس‌ها و تمیز بودن محیط آموزشی، ارتقای شرایط بهداشتی و ایمنی مدارس و مهیا کردن همه شرایط که تعیین کننده امنیت روح و روان دانش آموزان و معلمان است را مورد تاکید قرار داد و آنها را از وظایف ستادهای مهر عنوان کرد و افزود: در سایه همدلی و تعامل با سایر دستگاه‌های مرتبط پیگیری‌های لازم انجام و نواقص برطرف شود.

بخشدار ریگ با اشاره به تقارن سال تحصیلی جدید با سالروز میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص)، حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌ریزی برای گرامیداشت این ایام و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی امری ضروری است.

در ادامه این نشست اعضای به بیان نقطه نظرات، گزارش اقدامات و پیشنهادات خود پرداختند و آمادگی خود را به منظور پیگیری موارد مطروحه تا حصول نتیجه اعلام کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ