عملیات گسترده پهپادی حزب‌الله / انهدام مرکاوا با موشک هدایت‌شونده

اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان سه پایگاه و مقر تجمع نظامیان صهیونیست را با موشک‌های کاتیوشا و پهپادهای انفجاری هدف حمله گسترده قرار داد و یک تانک مرکاوای ارتش اشغالگر را با موشک هدایت‌شونده منهدم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان صبح امروز شنبه مواضع و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حملات گسترده موشکی و پهپادی قرار داد.

در بیانیه‌های حزب الله درباره این حملات آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و مناطق مسکونی در جنوب لبنان به‌ویژه شهرک الاحمدیه، مجاهدان مقاومت اسلامی مقر احتیاط تیپ شمالی و پایگاه مرکز تجمع تیپ ذخیره الجلیل و مخازن لجستیک آن را در «عمیعاد» با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین یک تانک مرکاوای ارتش اشغالگر را در جاده ارتباطی «رویسات العلم - زبدین» با موشک هدایت شونده به صورت مستقیم هدف قرار داد و آن را منهدم کرد و به آتش کشید.

مجاهدان مقاومت اسلامی در عملیاتی دیگر و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در شهرک کفرمان، پایگاه و مقر یگان توپخانه و موشک‌های نقطه‌زن ۲۸۲ و مخازن تسلیحاتی و اضطراری ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه «یفتاح الیفلیط» در شمال غرب دریاچه طبریه با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین مقر تیپ «حرمون۸۱۰» ارتش اشغالگر در پادگان «معالیه گولانی» و مرکز تجمع افسران و نظامیان آن را هدف حمله گسترده پهپادهای انفجاری قرار داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ