آزمون رتبه‌بندی سطح کیفی روحانیون مستقر در هرمزگان برگزار شد

اقتصاد ایران: بندرعباس- راهیار استان هرمزگان گفت: صبح امروز شنبه، آزمون سراسری رتبه بندی سطح کیفی روحانیون مستقر در اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان برگزار شد

حجت‌الاسلام محمدامین سعیدی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در تاریخ ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۳ مطابق با برنامه‌های بنیاد هدایت در سراسر کشور؛ در استان هرمزگان رأس ساعت ۸ صبح روز شنبه آزمون سراسری رتبه بندی سطح کیفی روحانیون مستقر سازمان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در جهت ارتقا سطح کیفی؛ مطالعاتی و عملیاتی مبلغین شکل گرفت و هدف از اجرای این برنامه؛ شناسایی نقاط قوت و ضعف مبلغین در تبلیغ به شیوه نوین بود، به این معنا که مبلغین؛ روش‌های تبلیغی نوین مطابق با پذیرش و درک صحیح نسبت به جامعه امروزی را مدنظر داشته باشند و مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری (مدضله العالی) که فرمودند مبلغین باید تبلیغ دین اخلاق و شریعت رابه شیوه‌ای پیش ببرند که در جان و دل مردم اثر کند؛ عمل کنند.

راهیار استان هرمزگان تصریح کرد: شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن موانع تبلیغی همچنین شناسایی نقاط قوت تبلیغی و تقویت روش‌های مؤثرتر در امور تبلیغی؛ روش‌های همراهی مردم در امورات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ملی و مذهبی از اهداف این برنامه بود.

حجت‌الاسلام سعیدی‌مهر ادامه داد: همزمان در سراسر استان، روحانیون مستقر در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان محل تبلیغ خودشان در این آزمون شرکت کردند.

وی گفت: رتبه بندی؛ سطح بندی و حمایت در خصوص توانمندسازی مبلغین از وظایف بنیاد هدایت کشور می‌باشد که توسط راهیاران استان‌های سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد.

راهیار استان هرمزگان افزود: این آزمون سالانه در سراسر استان برگزار خواهد شد و مدیریت و مسئولیت اجرای این برنامه با راهیار استانی و نماینده بنیاد هدایت کشور در استان می‌باشد.

سعیدی‌مهر بیان کرد: آموزش، تقویت و توانمند سازی روحانیون در امورات تبلیغی؛ یکی از مهمترین اهداف بنیاد هدایت در سازمان تبلیغات اسلامی کشور می‌باشد.

وی در پایان اضافه کرد: در استان هرمزگان تعداد ۱۴۴ روحانی مستقر در روستا و شهر زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که شهرستان بستک کمترین و شهرستان بندرعباس بیشترین تعداد روحانی مستقر را دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ