قیمت انواع آجر نما ۷ سانتی در سال ۱۴۰۳

اقتصاد ایران: آجر نما ۷ سانتی بر اساس رنگ شامل انواع مختلفی است، همچنین آجر ۷ سانتی نما نیز بر اساس نوع خاک به مواردی همچون آجر شاموتی، انگلیسی، مشکی، سفید، آجر قزاقی، رسی، آنتیک و دکوراتیو، لعابی و غیره تقسیم می‌شوند.

- اخبار بازار -

انواع آجر نما 7 سانتی

آجر انگلیسی: یکی از آجرهای پرمصرف در کشورمان این آجر است، آجر انگلیسی یا آجر سمیرم در ابعاد مختلف تولید میشود. ابعادی که معمولا در نمای ساختمان بیشترین مصرف و بیشترین تولید را دارد آجر 7 سانتی است، آجر انگلیسی به  آجر نما قیمت  مناسب نیز معروف است.

آجر انگلیسی در دمای بالای 1200 درجه در کوره های رولیک شرکت آجر ترنج تولید می گردد. این کوره ها به دلیل تکنولوژی بالا و یکنواختی در حرارت معروف هستند. در کوره ها یکنواختی حرارت موجب پخت کامل در قالب آجر می شود و آجر ها بدون تلورانس رنگ و ابعاد از کوره خارج میشوند. معمولا آجر انگلیس در سه یا 4 کد رنگی تولید می شود.

آجر 7 سانتی دارای ابعاد زیر می باشد:

ردیف

سایز آجر

تعداد در یک متر مربع

1

31*7

39

2

32*7

38

3

33*7

37

توجه بفرمایید تعداد در هر متر مربع با احتساب 1 سانت بندکشی محاسبه شده است.

نمای ساختمان با آجر نما

آجر سفید نسوز 7 سانتی: رنگ سفد رنگ پذیرا است، در واقع این رنگ پذیرای رنگ‌های دیگر است، شما میتوانید طیف وسیعی از رنگها را با این رنگ در طراحی نمای خود ترکیب نمایید؛ آجر نسوز سفید 7 سانتی در کنار مقاومت از زیبایی برخوردار است این آجر زیبا را میتوان در طیف رنگی پرخال و کم خال پیدا کرد؛ هر چه مقدار خال مشکی در آجر سفید کمتر باشد آجر مرغوبتر و گرانتر است. جدول اندازه و تعداد در متر مربع این آجر نیز همانند آجر انگلیسی و شاموتی 7 سانتی است. شما میتوانید برای خرید مطمئن با کارشناسان مجرب شرکت آجر ترنج تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

آجر مشکی نسوز 7 سانتی: آجر مشکی نسوز در نمای ترکیبی استفاده زیادی دارد. رنگ مشکی نشانه قدرت و استحکام است، این آجر زیبا در نماهای ترکیبی و دکوراسیون داخلی توسط طراحان و معماران به وفور استفاده می شود. این آجر مقاوم در دمای بالای 1350 درجه سانتیگراد تولید میشود و قابل استفاده در هر آب و هوایی است.ابعاد تولیدی این آجر نیز همانند آجر انگلیسی و شاموتی است.

آجر نسوز قهوه ای: بیشترین مصرف این آجر در نمای ساختمان است. به دلیل رنگ زیبا و مخملین این آجر امکان ست کردن آجر قهوه ای با متریالهای دیگر در نماهای ترکیبی ، جلوه بسیار زیبایی به نمای ساختمان میدهد. رنگ قهوه ای موجود در آجر به دلیل منگنز استفاده شده در آجر قهوه ای نسوز است آجر نسوز قهوه ای پس از پخت در کوره دارای 3 طیف رنگ می باشد که این طیفهای رنگ در کارخانه آجر ترنج دسته بندی و بسته بندی میگردد تا به دست مشتریان، آجرقهوه ای یکدست در هر کد رنگ برسد. سایز و تعداد در هر متر مربع همانند آجر انگلیسی و شاموتی است.

آجر شاموتی: آجر شاموتی برای کوره های صنعتی ساخته شده است و راه خود را به صنعت ساختمان باز کرده است. طیف رنگی آجر شاموتی 7 سانتی از زرد تا پرتقالی تیره است. پخت این آجر زیبا در دمای بالای 1350 درجه سانتیگراد است، به همین دلیل در زمره آجرهای بسیار مقاوم محسوب می شود. ودر هر شرایط آب و هوایی قابل نصب است. شرایط جوی و سایش روی این آجر هیچ اثری ندارد.

آجر شاموتی 7 سانتی دارای ابعاد زیر می باشد:

ردیف

سایز آجر

تعداد در یک متر مربع

1

31*7

39

2

32*7

38

3

33*7

37

تعداد در هر متر مربع با احتساب 1 سانت بندکشی محاسبه شده است.

میتوانید با مراجعه به وب سایت شرکت آجر ترنج از قیمت به روز آجر شاموتی 7 سانتی مطلع شوید.

آجر نسوز طوسی: در فرآیند تولید آجر طوسی نسوز، کائولن به همراه سایر مواد اولیه مانند سیلیس و آلومینا با دقت مخلوط می‌شود. ترکیب دقیق این مواد و فرآیند پخت در کوره‌های با دمای بالا (معمولاً بین 1400 تا 1600 درجه سانتی‌گراد) موجب واکنش‌های شیمیایی و تغییرات ساختاری در مواد می‌شود که نتیجه آن تولید آجرهایی با رنگ طوسی است.

فرایند تولید آجر نسوز طوسی در شرکت آجر نمای ترنج بسیار دقیق است، و کارشناسان و کارگران نظارت دقیقی بر خط تولید دارند.

آجر چرمی: آجر چرمی نسوز نیست، و در رنگهای طوسی روشن، طوسی تیره، مشکی و سفیدتولید می شود؛ این آجرها به دلیل جذب آب پایین تر از نسوز بسیار محبوب هستند، قیمت آجر چرمی به مراتب ارزانتر از آجر نسوز می باشد؛ در برابر سایش و شرایط جوی نیز از استحکام لازم برخوردار است. آجر چرمی در شرکت آجر ترنج با سایز33*7*2.5 تولید می گردد.

برای مطالعه بیشتر و استعلام قیمت روز به لینک قیمت آجر نما 7 سانتی  مراجعه فرمایید.

سایز آجر

تعداد در متر طول

10*20*7

14

اگر به دنبال آجر سنتی نیز هستید ما به شما آجر قزاقی را پیشنهاد می دهیم. قیمت آجر قزاقی  در مقایسه با سایر آجرها بسیار مناسب می باشد.

مزایای استفاده از آجر ال 7 سانتی

زیبایی نما: این آجر برای دور پنجره ها و کنج‌ها استفاده می‌شود اگر از آجر ال استفاده نشود، باید آجر را برای کنجها فارسی بر کرد و آجرهای فرسی بر شده بسختی در یک راستا ویا مرتب نصب می شوند. بنابراین استفاده از آجر ال برای زیبایی نما لازم است.

سرعت انجام کار: همانطور که قبلا گفته شد اگر از آجر ال در نما استفاده نشود، آجر پلاک باید فارسی بر شود؛ فارسی بر کردن آجر پلاک موجب کندی سرعت اجرای نما می شود.

هزینه: قیمت آجر ال بالاتر از آجر پلاک است ولی در عمل استفاده از آجر ال در اجرای پروژه مرقون به صرفه تر از فارسی بر کردن آجر پلاک است. هزینه های کارگر فارسی بر، اجاره دستگاه فارسی بر، پرت در حین کار و...... از جمله هزینه های صرفه جویی شده در مواقع استفاده از آجر ال است.

سخن پایانی

خرید آجر از تولید کننده معتبر موجب حذف واسطه ها و نیز خرید مقبول با قیمت مناسب است.

شرکت آجر ترنج با بکارگیری از دانش روز و دستگاه‌های پیشرفته و پرسنل مجرب تمام سعی خودر ا در راستای رضایت مشتریان می نماید. شما میتوانید با مراجعه به سایت www.toranjbrick.com از لیست محصولات تولیدی این شرکت به همراه قیمت‌های بروز مطلع شوید. یا می‌توانید با تماس با شماره 44480021-021 از مشاوره رایگان با کارشناسان زبده بهره مند شوید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ