اعتراضی تلخ مقابل کنسولگری شیطان/ تکرار خودسوزی در حمایت از غزه

اقتصاد ایران: یک فعال ضد جنگ آمریکایی به سومین فرد در این کشور تبدیل شد که در اعتراض به جنگ غزه، مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در بوستون اقدام به خودسوزی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی، مَت نِلسون، فعال ضد جنگ اهل بوستون در اعتراض به جنگ غزه و حمایت واشنگتن از جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه، مقابل کنسولگری تل‌آویو در بوستون دست به خودسوزی زد.

نلسون پیش از این اقدام، با انتشار ویدئویی در «یوتیوب» دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به دلیل همدستی با اسرائیل و تأمین و حمایت مادی و سیاسی از این رژیم در محاصره بیرحمانه و قتل عام فلسطینیان، محکوم کرد.

نلسون در این ویدئو می‌گوید: «می‌خواهم دست به اعتراضی سخت بزنم. این اعتراض هشدار به دولت ماست برای توقف تأمین مالی و تسلیحاتی اسراییل که از آن (تسلیحات) برای محاصره و کشتار فلسطینیان بی‌گناه استفاده می‌کند. هشداری برای اعمال فشار بر اسراییل به منظور پایان دادن به نسل‌کشی در غزه و حمایت از حکم بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری درباره بازداشت بنیامین نتانیاهو و سایر اعضای کابینه اسرائیل است.»

وی تاکید کرد: ما خودمان را بزرگ‌ترین کشور تاریخ می‌دانیم و در عین حال بیشتر از آموزش کودکان‌مان برای کمک به بی‌خانمان‌ها و اطمینان از حقوق برابر آمریکایی‌ها، برای تسلیحات و جنگ هزینه می‌کنیم. یک دموکراسی قرار است که در خدمت اراده مردم باشد نه منافع ثروتمندان!

وی در پایان خطاب به مخاطبانش می‌گوید: قدرت را به دست بگیرید و فلسطین را آزاد کنید.

از آغاز جنگ غزه و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳(۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، این سومین شهروند آمریکایی است که در اعتراض به قتل عام فلسطینیان و همدستی دولت بایدن در این نسل‌کشی، بیرون سفارت یا کنسولگری اسرائیل اقدام به خودسوزی می‌کند.

یک معترض در دسامبر ۲۰۲۳ مقابل کنسولگری اسراییل در آتلانتا، دست به خودسوزی زد. در نزدیکی محل این اعتراض تلخ، یک پرچم فلسطین پیدا شد. همچنین آرون باشنِل، یکی از اعضای نیروی هوایی آمریکا ۲۵ فوریه امسال مقابل سفارت اسرائیل در واشنگتن اقدام به خودسوزی کرد و به دلیل شدت سوختگی، در بیمارستان جام باخت. او تا آخرین لحظه فریاد می‌زد «فلسطین را آزاد کنید.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ