اجرای امر به معروف در سه حوزه مدیریتی ترویجی و آموزشی دانشگاه

اقتصاد ایران: بندرعباس -رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اجرای طرح‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در سه حوزه مدیریتی، ترویجی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی جاودان اظهار کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در این دانشگاه موجب نظارت همگانی و تکریم بیشتر ارباب رجوع می‌شود.

وی همچنین اجرای این فریضه را موجب ایجاد نظم و نهادینه شدن فرهنگ کار در ادارات و نهادها دانست و گفت: باید نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر توجه جدی داشته باشیم.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تشریح اقدامات شاخص شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه گفت: فعالیت‌های امر به معروف در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی طبق آئین‌نامه اجرایی مصوب است که این فعالیت‌ها شامل فعالیت‌های مدیریتی_تمهیدی، فعالیت‌های تبلیغی_ترویجی و فعالیت‌های آموزشی است.

جاودان اظهار کرد: تهیه برنامه و بودجه سالانه جهت اجرای برنامه‌های حوزه امر به معروف و نهی از منکر، نظارت و ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه و تجلیل از واحدهای برتر، برگزاری جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر در طول سال و اخذ و ارائه گزارش آماری و اجمالی از اقدامات اجرایی واحدها ازجمله فعالیت‌های مدیریتی_تمهیدی در دانشگاه است.

وی افزود: در حوزه فعالیت‌های تبلیغی_ترویجی می‌توان به تبلیغات و فضاسازی، برگزاری مراسم تکریم فعالان حوزه امر به معروف، توسعه گروه‌های طلایه‌داران معروف (کارشناسان، اساتید، دانشجویان) و برگزاری مراسم، جشنواره‌ها و مسابقات اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان عنوان کرد: برگزاری نشست هم‌اندیشی با دبیران و رابطین امر به معروف، برگزاری نشست تخصصی و کرسی آزاداندیشی و برگزاری دوره‌های آموزشی در سه سطح اساتید، کارکنان و دانشجویان از جمله فعالیت‌های آموزشی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ