پس با این حساب بهروز وثوقی را جایگزین پزشکیان کنید

اقتصاد ایران: قیصر، مشتی، با مرام و لوطی، این‌ها صفاتی هستند که این روزها در مدح رئیس جمهور ایران در برخی اکانت‌های منتسب به اصلاح‌طلبان در حال انتشار است.

برترین‌ها: قیصر، مشتی، با مرام و لوطی، این‌ها صفاتی هستند که این روزها در مدح رئیس جمهور ایران در برخی اکانت‌های منتسب به اصلاح‌طلبان در حال انتشار است. 

این گروه سیاسی، هر چه را که بلد نباشد، با قواعد بازی رسانه‌ای خیلی خوب آشناست، اصلا یکی از ستون‌های پیروزی پزشکیان همین رسانه‌ها بودند که توانستند جو رسانه‌ای را از سعید جلیلی و تیم قدرتمند همراهش که همان دولت مستقر شهید رئیسی بود، بِرُبایند.

همین اساتید رسانه، اکنون هم سعی می‌کنند با تعریف و تمجید اغراق‌آمیز از رفتارهای پزشکیان فضا را به نفع او هدایت کنند. اینگونه است که هر حرکت و صحبت آقای رئیس‌جمهور سریعا در فضای مجازی وایرال می‌شود تا جایی که گاهی اوقات باعث شک و تردید بیننده می‌شود که آیا این اَکت‌ها با هماهنگی تیم رسانه‌ای همراه پزشکیان است یا خیر!

پوشیدن کاپشن احمدی‌نژادی در گرمای سوزان تابستان ایران، صحبت با بلندگوی باز، با معاون امور بین‌الملل دفتر رهبری در حاشیه سفر به عراق و جمله عجیب درباره اینکه «دیپلماسی بلد نیستیم، ما را به زور فرستادند سفر» از مواردی است که در این مدت کوتاه صدارت آقای دکتر توسط این باند رسانه‌ای وایرال شده است.

البته باید به این نکته مهم هم توجه داشت که زمان زیادی از شروع ریاست جمهوری پزشکیان نگذشته و برای قضاوت درباره او خیلی زود است و حداقل باید صد روز صبر کرد و بعد از این مدت مثل زمان روحانی از او گزارش عملکرد خواست، هر چند تا اینجا حداقل در وعده‌ها امیدوارکننده ظاهر شده، اما در واقعیت هیچ تصمیم عملی برای تغییرات مدنظر جامعه‌ی رای دهندگانش از قبیل رفع مشکلات اقتصادی، گشت ارشاد، رفع حصر و تجدید نظر در روابط با غرب نگرفته است.

پس با این حساب بهروز وثوقی را جایگزین پزشکیان کنید

آخرین لقب پدیده انتخابات سال 1403 ایران، لقب قیصر است که به دلیل نحوه راه رفتنش هنگام بالارفتن از پلکان هواپیما به سبک بهروز وثوقی در عراق به او داده شده است. لقبی که نمی‌تواند برای پزشکیان وجاهت ایجاد کند، هر چقدر هم سینمای قبل از انقلاب این روزها در میان مردم محبوب باشد. رای دهندگان از رئیس جمهورشان اقدام عملی می‌خواهند و این بازی‌ها در فضای مجازی تاریخ انقضایی دارد که به زودی سر خواهد رسید و با اولین شوک که احتمالا اقتصادی باشد، پزشکیان به دادگاهی برده خواهد شد که مردم، هیات منصفه آن خواهند بود و بهتر است ایشان به جای صحبت‌های مکرر درباره نرخ بنزین به عهدش به مردمی که برای فرار از وضعیت نابسامان دولت قبل، به او روی آورده‌اند، وفا کند.

قابل ذکر است قیصر یک فیلم جریان‌ساز در سینمای قلب از انقلاب بود که کاراکتر اصلی‌اش با بازی بهروز وثوقی برای تنبیه و مجازات عاملان تجاوز به خواهرش و همین طور قتل برادرش به صورت فراقانونی و خودسرانه عمل کرده و آنان را مجازات می‌کند. فیلمی که سالها همین خودِ اصلاح طلبان از علیه قانون‌بودن این فیلم می‌گفتند، ولی حالا پزشکیان را در قامت نقش اول این فیلم به مردم معرفی می‌کنند.

در پایان باید گفت رسانه برترین‌ها در ایام انتخابات تمام سعی خود را برای ترغیب مردم به گزینه بهتر در میان نامزدها انجام داد، ولی از این پس و از زمان شروع به کار دولت، نقد عملکردش را در سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ