معرفی برترین‌های دومین رویداد «الف تا» در دوره متوسطه البرز

اقتصاد ایران: کرج- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز از معرفی برترین‌های دومین رویداد «الف تا» در دوره متوسطه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا الماسی گفت: «الف تا» ساز و کاری است که با زمینه سازی خلق روایت‌های تربیتی، قله‌سازی از قهرمانان تربیتی و ایجاد بستر تعامل و هم افزایی معلمان، مدیران و فعالان تربیتی سراسر کشور به دنبال زمینه‌سازی برای حرکت و کنش جمعی معلمان در سطح مدرسه است.

الماسی افزود: در دومین رویداد بین المللی «الف تا» ۱۴ نفر از معلمان استان البرز در سطح استانی شایسته تقدیر شدند؛ در بخش آموزشی محور مدارس پیشتاز «معصومه رحیمی نصر» از ناحیه ۱ کرج، «مینو دارایی» از ناحیه ۴ کرج و «حمید رضا آقا صفری» از ناحیه یک کرج و همچنین در بخش تک تجربه فریمهر دلسوز»، «مهری رشتیانی» و «مریم معظمی گودرزی» از ناحیه ۳ کرج و «مهرناز ضمامی» املشی از ناحیه یک کرج شایسته تقدیر شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز در ادامه بیان کرد: در بخش پرورشی محور برنامه تربیت «مریم دهقان» و «زهرا بابایی» از ناحیه ۳ کرج، در محور محیط تربیت «پروین جعفری» و «سهیلا مهرعلیان» از ناحیه ۳ کرج و در محور سلامت و تربیت بدنی «پریناز رنجبران» از ناحیه ۴ کرج، «سهیلا مهرعلیان» و «مریم گلچین» از ناحیه ۳ کرج شایسته تقدیر شدند.

الماسی اظهار کرد: پنج پژوهش سرای دانش آموزی در دومین نمایشگاه رویداد بین‌المللی «الف تا» حضور دارند که پژوهش سرای دانش‌آموزی ملاصدرا ناحیه ۴ کرج نیز از غرفه‌داران این نمایشگاه خواهد بود.

قابل ذکر است نمایشگاه دومین رویداد بین‌المللی الف تا از بیست و یکم الی بیست و سوم شهریور ماه در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برپا خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ