هشدار سیلاب و تخریب محصولات کشاورزی در ۵ استان کشور

اقتصاد ایران: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برخی مناطق کشور امروز بارش دارند از وقوع سیلاب، صاعقه، طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر در ۵ استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز بارش در استان‌های البرز، تهران، قزوین، مازندران، گیلان، شمال و غرب سمنان به شکل رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی است. همچنین در استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، همدان و ارتفاعات یزد و کرمان نیز رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش‌ها تا سه‌شنبه در کشور تداوم دارد، افزود: یکشنبه در استان‌های قزوین، البرز، تهران و مازندران، غرب سمنان، ارتفاعات شرقی کرمان و جنوب شرق سیستان و بلوچستان و روز دوشنبه نیز در سواحل شمالی ایران شامل استان‌های مازندران، گلستان، شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و سمنان رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

رفیعی توضیح داد: در ۳ روز آینده، نیمه شرقی و مناطق مرکزی کشور در برخی از ساعت‌ها، وزش باد شدید همراه با گردوخاک را تجربه می‌کنند.

رفیعی ادامه داد: آسمان تهران امروز نیمه ابری گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید است. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد و کمینه دما نیز ۲۲ درجه ثبت شد.

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی برای برخی از استان‌ها به دلیل بارش‌های سیلابی خبر داد و گفت: امروز مازندران، گلستان، شرق گیلان، شمال شرق تهران و شمال غرب خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شامل هشدار نارنجی بارش‌های سیلابی اند که در این مناطق روان آب، سیلاب، صاعقه، طغیان رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر و احتمال خسارت به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی پیش‌بینی شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ