در تبلیغات جدید اپل، بازیگر Last of Us درباره آیفون ۱۶ و هوش مصنوعی صحبت می‌کند [تماشا کنید]

اقتصاد ایران: اپل از بلا رمزی، بازیگر سریال محبوب Last of Us برای تبلیغ قابلیت‌های هوش مصنوعی آیفون ۱۶ استفاده کرده است.

درحالی‌که فقط چند روز تا عرضه‌ی سری آیفون ۱۶ به‌ بازار فاصله داریم، اپل سه ویدیو جدید منتشر کرده است که قابلیت‌های هوش مصنوعی این شرکت با نام Apple Intelligence را به‌نمایش می‌گذارد. در تبلیغات جدید شاهد حضور بلا رمزی، بازیگر سریال محبوب Last of Us هستیم که از ویژگی‌های هوش مصنوعی در اپلیکیشن‌های Mail ،Photos و سیری استفاده می‌کند.

سه ویدیو تبلیغاتی جدید اپل برای آیفون ۱۶ به کاربردهای هوش مصنوعی و ویژگی‌های ارتقایافته‌ی سیری می‌پردازد.

در یکی از ویدیوهای تبلیغاتی اپل به این مورد اشاره می‌شود که سیری با آگاهی از ویژگی‌های شخصی شما، توانایی انجام اقدام در اپلیکیشن‌ها را دارد. دستیار مذکور با درک بهتر زبان طبیعی می‌تواند در انجام کارهای مختلف به شما کمک کند.

ساخت خودکار ویدیوهای خاطرات، یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب Apple Intelligence به‌شمار می‌رود. با واردکردن توضیحات در اپلیکیشن Photos، هوش مصنوعی اپل بهترین عکس‌ها و ویدیوها را برای ساخت خط داستانی با روایتی خاص پیدا می‌کند.

اپل در تبلیغات خود به قابلیت خلاصه‌ی ایمیل Apple Intelligence اشاره می‌کند. برای نمایش خلاصه‌ای از ایمیل طولانی در اپلیکیشن Mail، باید روی آن ضربه بزنید و به اصل مطلب برسید. همچنین می‌توانید خلاصه‌ی ایمیل‌ها را به‌طور مستقیم از صندوق ورودی مشاهده کنید.

اپل تأیید کرد اولین ویژگی‌های Apple Intelligence در ماه اکتبر (مهر و آبان ۱۴۰۳) ارائه خواهند شد. ازجمله این قابلیت‌ها می‌توان به ابزارهای نوشتاری، خلاصه‌ی اعلان‌ها، ساخت ویدیوی سفارشی از خاطرات در اپلیکیشن Photos و خلاصه‌ساز ایمیل اشاره کرد.

مقالات مرتبط:
  • ضبط چندلایه صدا در اپلیکیشن Voice Memos، ویژگی اختصاصی آیفون ۱۶ پرو خواهد بود
  • سرعت دانلود آیفون ۱۶ پرو تا ۲۶ درصد بیشتر از نسل قبل است

سایر ویژگی‌های Apple Intelligence مثل ارتقای سیری، Genmoji ،Image Playgrounds و موارد دیگر، در ماه‌های آینده دردسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ