اجرای پویش «مشق مهربانی» ویژه سال تحصیلی جدید در استان سمنان

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از برگزاری پویش مشق مهربانی ویژه ایام آغاز سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

محمد حسین ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری پویش کمک به دانش آموزان نیازمند استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: پویش مشق مهربانی با زیر اسم مثل فرزند خودم، در سراسر استان سمنان برگزار شده است.

وی از استقبال خوب شهروندان استان سمنان از این طرح خبر داد و افزود: تا آخر هفته قبل، ۴۰ درصد از کل نیازهای دانش آموزان استان سمنان که در این پویش پیش بینی شده بود، با کمک مردم نیک اندیش استان جمع آوری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه این پویش ویژه سال تحصیلی جدید و با هدف تأمین اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند استان برگزار شده است، گفت: شش هزار دانش آموز نیازمند استان چشم انتظار کمک‌های مردمی هستند.

ذوالفقاری با بیان اینکه مردم نیک اندیش استان سمنان می‌توانند کمک‌های خود را به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد سراسر استان اهدا کنند، بیان کرد: کد دستوری نیز برای سهولت در کمک‌های مردمی برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه وبسایت کمیته امداد اطلاعات لازم در این خصوص را در اختیار مردم قرار داده است، افزود: امیدواریم طی روزهای آتی شاهد استقبال بیشتر مردم استان از این طرح باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان می‌تواند گره گشای دانش آموزان نیازمند استان باشد، بیان کرد: مردم می‌توانند با هر میزان که در توان دارند در این طرح سهیم باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ