پیکر پاک شهید «امیر ابراهیم زاده» در دولت آباد تشییع می‌شود

اقتصاد ایران: تربت حیدریه- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تربت‌حیدریه و زاوه گفت: مراسم تشییع پیکر پاک سرباز شهید امیر ابراهیم زاده فردا یکشنبه در دولت آباد برگزار می‌شود.

مجتبی پریشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر پاک سرباز شهید امیر ابراهیم زاده فردا ساعت ۸ صبح از چهار راه شهید آرامش شهر دولت آباد به سمت مزار شهدای گمنام و برای تدفین به زادگاهش روستای صفی آباد اعزام می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تربت‌حیدریه و زاوه افزود: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافعین حرم و مدافعین وطن، شهدای سلامت و شهدای خدمت و با آرزوی توفیق روز افزون برای سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خامنه ای (مدظله العالی) وبا عرض تسلیت شهادت سرباز رشید اسلام فرزندی از دیار زاوه شهید امیر ابراهیم زاده، بیان کرد: بکشید ما را ما تیزتر و بیشتر تشنه شهادت خواهیم شد و کورخوانده اند کسانی که با اهداف پلیدشان سعی در ایجاد ناامنی در کشور عزیزمان را دارند زیرا که ما، ملت امام حسینیم و ملت شهادت و این پرچم را با دستان رهبر معظم انقلاب مان انشاالله، تحویل صاحب اصلی انقلاب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهیم داد.

وی افزود: بار دیگر اشرار و گروهک‌های تروریستی در اقدامی ننگین سه تن از مرزبانان دلیر و غیور کشورمان در منطقه مرزی میرجاوه را به شهادت رساندند.

پریشان تصریح کرد: مرزبانان راست قامتی که با تعهد و ایستادگی در حفظ امنیت کشور و پاسداری و حراست از مرزهای آن از جان خویش گذشتند تا ایثار و فداکاری آنان برگ زرینی باشد در تاریخ این مرز و بوم و خاطره شهامتشان در یاد و اذهان ملت شریف ایران جاودان شود.

گفتنی است؛ مراسم تشییع پیکر پاک سرباز شهید امیر ابراهیم زاده فردا ساعت ۸ صبح از چهار راه شهید آرامش شهردولت آباد به سمت مزار شهدای گمنام و برای تدفین به زادگاهش روستای صفی آباد اعزام می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ