بازرس کل استان فارس از پروژه نهضت ملی مسکن در شیراز بازدید کرد

اقتصاد ایران: شیراز- بازرس کل استان فارس به همراه معاونان و تعدادی از مدیران استانی از پروژه های نهضت ملی مسکن در سلطان آباد شیراز بازدید و دستوراتی برای تسریع و رفع موانع موجود در اجرای پروژه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازرس کل استان فارس به همراه معاونان و تعدادی از مدیران استانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سلطان آباد شیراز بازدید و دستوراتی برای تسریع و رفع موانع موجود در اجرای پروژه صادر کرد.

کاظم اکرمی در خصوص اهداف این بازدید میدانی گفت: بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن به منظور بررسی میزان پیشرفت و مسائل مربوط به پروژه‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سعی می‌شود در محل پروژه‌ها مشکلات پیگیری و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ شود، بر لزوم تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها با همکاری متقاضیان و تسهیلات پرداختی بانک‌ها تاکید کرد و ادامه داد: در این استان در حوزه مسکن اقدامات خوبی انجام شده اما کافی نیست و باید مسئولان تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند.

اکرمی مهمترین مشکل مردم را تأمین مسکن دانست و افزود: ضرورت تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها برای رفع این دغدغه‌های مردم یک امر اساسی و مهم است.

بازرس کل استان فارس همچنین در خصوص درخواست‌های مطرح شده از سوی مدیرکل بنیاد مسکن قول مساعد داد که بازرسی کل استان از هیچ‌گونه کمکی دریغ نخواهد کرد و از مسئولان امر خواست چالش‌ها و مشکلات پیش رو را به بازرسی کل استان فارس اعلام کنند تا موضوع پیگیری شود.

در این راستا با توجه به طرح موضوعی مبنی بر عدم همکاری در پرداخت تسهیلات از سوی بانک به دستور بازرس کل استان فارس مقرر شد که موضوع از سوی گروه مربوطه از بانک مورد نظر پیگیری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ