مسوولیت‌های اجتماعی صنایع باید هدفمند شود

اقتصاد ایران: بندرعباس- نماینده مردم بندرعباس با بیان اینکه زیرساخت‌ها و امکانات درمانی بندرخمیر نیازمند بهبود جدی است، گفت: مسئولیت‌های اجتماعی صنایع باید هدفمند شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه جراره در حاشیه سفر به شهرستان بندر خمیر اظهار کرد: امروز توفیقی شد با حضور در شهرستان خمیر در ابتدا جلسه‌ای با شورا و شهرداری شهر خمیر داشتیم که در این جلسه مباحث مختلفی از جمله در حوزه ارزش افزوده، آلایندگی، کمبود ماشین آلات و مسائلی همچون کمبود اعتبار در شهرداری و لزوم ایجاد درآمد پایدار مطرح شد.

وی افزود: دیگر مسئله‌ای که در این جلسه مطرح شد و بایستی به آن توجه شود مبحث پرداخت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع جوار شهر بندر خمیر است، معتقد هستیم در این خصوص باید مسئولیت‌های اجتماعی هدفمند شود و ضمن جلوگیری از انجام کارهای پراکنده و سطحی، مسائل عمده شهرستان از این محل مرتفع شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در ادامه این سفر جلسه‌ای با دهیاران و شوراهای بخش و مرکزی شهرستان خمیر با حضور معاونان فرماندار، بخشدار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با مسائل مردم داشتیم که در این جلسه نیز مسائل عمده بخش به ویژه در حوزه آب، برق و مخابرات احصا شد و تلاش داریم با همراهی مسئولان استانی برای کاهش معضلات گام برداریم.

وی با تاکید بر دیدار با ۲ خانواده شهید در این سفر و حضور در جمع مردم روستای پل گل کن و دیدار با بانوان، دهیار و شوراهای روستا تصریح کرد: در این سفر همچنین با حضور در شهر بندر پل جلسه‌ای با مردم، شوراها و شهردار داشتیم که مسائل این شهر از جمله در حوزه آسفالت، امکانات ورزشی، زیرساخت‌های آموزشی و راه دسترسی پل انگور احصا شد و حل مشکلات را از مسئولان استانی پیگیری خواهم کرد.

جراره با اشاره به مزیت‌ها و ظرفیت‌های بی نظیر شهرستان خمیر گفت: دریا و پتانسیل گردشگری مهم‌ترین ظرفیت‌های این شهرستان است، باید مسائلی همچون ته لنجی، بازارچه‌های ساحلی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان با جدیت دنبال شود تا شاهد توسعه همه جانبه بندر خمیر باشیم.

وی افزود: مهم‌ترین چالش این شهرستان حوزه بهداشت و درمان و زیرساخت‌های درمانی است که تلاش خواهیم کرد به عنوان نماینده این مردم شریف، این حوزه مورد توجه ویژه مسئولان مرتبط قرار گیرد و شاخص‌های درمانی شهرستان ارتقا یاید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ