پیش‌بینی افزایش استقبال از جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین

اقتصاد ایران: شهرکرد_دبیر جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در شهرستان فارسان گفت: سال گذشته میانگین ۱۵ هزار نفر در هر شب در این جشنواره حضور داشتند که پیش‌بینی می‌شود، امسال این تعداد افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود آگشته شامگاه جمعه در آئین افتتاحیه دومین جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در فارسان با اشاره به اینکه اقوام و عشایر ایران در جشنواره اقوام ایران زمین در شهرستان فارسان شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: ۱۲ استان عشایری در سال گذشته در این جشنواره شرکت کردند، همچنین امسال از هشت استان اقوام مختلف نیز حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زمان برگزاری جشنواره اقوام ایران زمین در شهرستان فارسان یک نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات نیز برپا شده است، افزود: ۱۲۰ غرفه در این نمایشگاه پیش‌بینی شده که استان‌های مختلف نیز حضور دارند.

دبیر جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در شهرستان فارسان روز گرامیداشت شهدای اقوام و عشایر ایران در روز اول جشنواره، همایش زنان اقوام ایران زمین با محوریت نکوداشت بی‌بی مریم بختیاری در روز دوم، همایش مفاخر ایران زمین در روز سوم، همایش فرهنگ، هنر و شاهنامه‌خوانی در روز چهارم، همایش معتمدین و متنفذین در روز پنجم، همایش اقتصاد مقاومتی در اتاق بازرگانی در روز ششم و همایش پیاده‌روی همزمان با اختتامیه در روز آخر از جمله برنامه‌های شاخص این جشنواره است.

آگشته عنوان کرد: سال گذشته به طور میانگین ۱۵ هزار نفر در هر شب در جشنواره اقوام ایران زمین حضور داشتند که پیش‌بینی می‌شود، امسال این تعداد افزایش پیدا کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ