نداشتن متولی در ساحل از مشکلات است

اقتصاد ایران: تنکابن- فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به آزادسازی نوار ساحلی نداشتن متولی را از مشکلات و چالش ها بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجلیری صبح شنبه در آئین افتتاح رویداد ۹۰ سالگی شهرداری تنکابن که با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، استاندار و هیأت همراه در سالن اجتماعات دانشگاه آیندگان تنکابن برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حضار اظهار داشت: شهرستان تنکابن با وسعت ۱۷۴۰ کیلومتر مربع و با جمعیت ۱۸۰ نفر، با همه داده‌های خدادادی با تعبیر گردشگری از آن یاد می‌شود.

وی افزود: با همه این داشته‌های طبیعی در تنکابن، محرومیت این شهرستان و غرب مازندران در سبزی جنگل و آبی دریا گم شده و زیر ساخت‌های آن جوابگوی خدمات رسانی به مهمانان نیست.

نماینده عالی دولت در تنکابن با اشاره به ترافیک شدید و کمبود سوخت در ایام پیک مسافر، تصریح کرد: مسافران باید ساعت‌ها در ترافیک بمانند و در نهایت هم زیرساخت مناسبی مانند هتل و مراکز درمانی و.. برای پذیرایی آنان کافی نیست.

وی با گلایه از بوروکراسی اداری و موانع برسر راه سرمایه گذاران، افزود: به طور مثال برای اخذ مجوز برای یک هتل با تراکم بالا باید دستگاه‌های مختلفی نظر بدهند و این موانع سرمایه گذاران را دلسرد می‌کند.

وی با بیان اینکه اقدام خوبی در دولت سیزدهم مبنی بر آزاد سازی ساحل انجام شده است، خاطر نشان کرد: اما ساحل متولی ندارد و قانونگذار باید وضعیت ساحل را به منظور آبادانی ساحل مشخص سازد.

فرماندار تنکابن یادآور شد: در زمینه سوخت رسانی، به دلیل ظرفیت کم در این زمینه دچار چالش شدیم و همه این نیازها زمینه خدمت رسانی به گردشگران را تضعیف می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ