آغاز ترافیک پرحجم در پایتخت/ ورودی‌ها به مرکز شهر سنگین است

اقتصاد ایران: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ علی‌اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه 24 شهریورماه 1403 از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترددها و آغاز ترافیک صبحگاهی در اکثر نقاط پایتخت بودیم.

وی گفت: در محدوده بزرگراه باکری مسیر شمال به جنوب به واسطه برخورد یک دستگاه خودرو حامل سوخت با جدول، شاهد ترافیک مقطعی در این محدوده بودیم که با تلاش خوب همکاران بنده و مدیریت شهری این وسیله از محل خارج و ترافیک به حالت عادی خود بازگشت.

سرهنگ شریفی با اشاره به وضعیت ترافیکی در مسیر بزرگراه آبشناسان اشرفی در محدده غرب به شرق گفت: حجم بار متراکم و در حال حرکت است، همچنین در بزرگراه صدر ـ کاوه وضعیت عادی و در طبقه زیرین نیز خودروها در حال تردد و بدون مشکل ترافیکی، بزرگراه همت در مسیر غرب به شرق محدوده توانیر در تنگی معبر این قسمت و روی پل توانیر و خیابان برزیل معبر پرترددی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در محدوده بزرگراه شیخ فضل‌الله ترافیک روان و در حال حرکت و در خیابان آزادی حجم بار صبحگاهی سنگین، در بزرگراه حکیم ـ اباذر حجم بار روان و در حال حرکت، در بزرگراه کردستان در مسیر جنوب به شمال گمنام معابر خلوت را شاهد هستیم. 

وی گفت: همچنین در بزرگراه همت ـ جنت‌‌آباد بدون مشکل و ترافیک آن روان، همت ـ توانیر ترافیک سنگین، بزرگراه علامه شقایق در مسیر غرب به شرق، ترافیک حجم بیشتری نسبت به مسیر مخالف داشته و همچنین ترافیک بزرگراه نواب نیز در محدوده پل هلال احمر است.

سرهنگ شریفی گفت: ترافیک در محدوده غرب به شرق بزرگراه شهید زین‌الدین ـ صیاد نیز روان و در حال حرکت، در محدوده بزرگراه بابایی ـ امام علی (ع) در مسیر شرق به غرب حجم بار در حال تردد است. همچنین در محدوده بزرگراه امام علی (ع ) ـ پل خاوران در مقطع جنوب به شمال شاهد حجم بار سنگین ترافیکی در این محدوده هستیم. 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: طرح توقف خودروها از امروز در شهر تهران در حال اجراست که نمونه آن محدوده میدان آزادی به سمت شمال و شرق به سمت غرب اجرا می‌شود که خودروها نباید به خط‌کشی عابرین پیاده تجاوز کرده و نباید از روی آن رد شوند تا امنیت تردد عابرین پیاده حفظ شود و حادثه ای روی ندهد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ