معابر منتهی به مدارس کردستان در قالب طرح ترافیکی ایمن‌سازی شد

اقتصاد ایران: سنندج_رییس پلیس راهور کردستان گفت:معابر منتهی به مدارس کردستان در قالب طرح ترافیکی بازگشایی مدارس ایمن‌سازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی زاده صبح شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان، از اجرای ایمن سازی مدارس مشرف بر معابر در راستای اجرای طرح ترافیکی مدارس باهدف امنیت تردد دانش آموزان خبر داد.

وی در تشریح اجرای طرح ایمن سازی مدارس از همکاری خوب کلیه شهرداران به ویژه شهردار سنندج تشکر و بیان کرد: با هدف کاهش حوادث ترافیکی برای دانش آموزان، برنامه‌هایی از پیش تعیین شده و در قالب طرح استقبال از ماه مهر، اقداماتی جهت ایمن‌سازی و ساماندهی معابر در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: از جمله می‌توان به رنگ‌آمیزی سرعت کاه‌ها و خطوط عابر پیاده، اصلاح علائم ترافیکی و خط کشی محوری معابر سطح شهر خصوصاً معابر منتهی به مدارس برای تسهیل در عبور و مرور دانش‌آموزان و خانواده‌ها اشاره داشت.

سرهنگ همتی‌زاده اظهار داشت: از آنجا که همزمان با بازگشایی مدارس در مهرماه سفرهای درون‌شهری به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد، بنابراین وجود علائم ترافیکی در نظم بخشیدن و تأمین ایمنی شهروندان نقش بسزایی ایفا می‌کند، بر همین اساس در روزهای اخیر ساماندهی و بهسازی علائم راهنمایی و رانندگی از جمله نصب یا تعویض تابلوهای ترافیکی، رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها، بلوک‌های عابرپیاده و خطوط محوری در معابر پیرامون تمامی مدارس سطح شهر با همکاری خوب مجموعه شهرداران استان به مرحله اجرا رسیده است.

رئیس پلیس راهور کردستان در پایان این خبر از اولیا و مربیان محترم دانش آموزان درخواست کرد با انتخاب سرویس‌های مدارس تحت نظارت شرکت‌های معتبر و رانندگان مورد تأیید سازمان حمل ونقل شهرداری‌های استان، امنیت و سلامت دانش آموزان خود را تأمین نمایند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ