بدرقه شهید محمد امین ناروئی تا آرامگاه ابدیش

اقتصاد ایران: بیرجند- مراسم تشییع و خاکسپاری شهید محمد امین ناروئی از شهدای حادثه تروریستی میرجاوه هم اکنون در نهبندان در حال برگزاری است‌.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وداع با شهید «محمد امین ناروئی» صبح شنبه در مصلی امام علی (ع) نهبندان با حضور خانواده شهید، مسئولان و مقامات استانی و محلی در حال برگزاری است.

مراسم تدفین و خاکسپاری نیز ساعت ۹:۳۰ امروز در روستای بندان زادگاه این شهید برگزار می‌شود

شهید ناروئی به دنبال حمله تروریستی به خودروی مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه در سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نائل شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی نیز در پیامی شهادت مدافعان حریم امنیت کشور ستوان یکم محمدامین ناروئی و سربازان وظیفه پارسا سوزنی و امیر ابراهیم زاده جمعی فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان را که در حمله تروریستی اشرار کور دل از خدا بی خبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد تبریک و تسلیت گفت.

در بخشی از پیام فرمانده انتظامی استان آمده است: شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند.

امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاور مردان بی ادعاست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گران بهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت سه تن از مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

اشرار کوردل و معاندین نظام که امنیت کشور را نشانه رفته‌اند، بدانند این اقدامات کور و شرارت‌ها هرگز خللی در عزم راسخ حافظان نظم و امنیت وارد نخواهد ساخت و سبزپوشان و مرزبانان جان برکف همواره تا آخرین قطره خون خود حافظ این مرز و بوم هستند و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.

اینجانب شهادت سه تن از مرزبانان فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان را که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حمله تروریستی اشرار مسلح در نقطه صفر مرزی جان خود را نثار نمودند، به محضر امام عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، فرماندهی و کارکنان مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، خانواده محترم این شهیدان گرانقدر و مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به ویژه مردم شریف شهرستان نهبندان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات این شهیدان والامقام را از درگاه الهی مسئلت دارم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ