نبرد حساس چادرملو و نساجی در یزد/ فولاد در اندیشه فتح خیبر!

اقتصاد ایران: روز دوم هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز پیگیری و ۳ دیدار در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد که دیدار دو تیم چادرملو و نساجی با توجه به جایگاه دو تیم در جدول از حساسیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از روز گذشته (جمعه ۲۳ شهریور) آغاز و امروز (شنبه ۲۴ شهریور) ادامه می‌یابد و ۳ بازی دیگر برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین بازی تیم‌های چادرملو و نساجی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

چادرملو - نساجی

در مهم‌ترین بازی امروز تیم‌های چادرملو اردکان و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید نصیری یزد رو در روی هم قرار می‌گیرند. برای اولین بار در تاریخ است که تیم چادرملو در ورزشگاه خانگی خود از حریفش میزبانی خواهد کرد و هواداران یزدی امیدوارند تا شاهد پیروزی تیم خود در این بازی باشند.

هر دو تیم شرایط خوبی را در ۳ هفته ابتدایی لیگ برتر تجربه نکرده‌اند و با یک امتیاز در رده‌های انتهایی جدول جا خوش کرده‌اند. این دو تیم تاکنون رو در روی هم قرار نگرفته‌اند و برای اولین بار است که به مصاف هم می‌روند. نساجی در حالی امروز میهمان چادرملو است که در روزهای اخیر اعضای این تیم در فضای مجازی حاشیه‌هایی را ایجاد کرده بودند که منجر به اخراج محمد عباس زاده از تمرینات این تیم شد. در این بازی نساجی عباس زاده و پیام رضانیا را در اختیار نخواهد داشت. این بازی از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

نبرد حساس چادرملو و نساجی در یزد/ فولاد در اندیشه فتح خیبر!

آلومینیوم - هوادار

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و هوادار هم تاکنون طمع پیروزی در فصل جدید را نچشیده‌اند. آلومینیوم از ۳ دیدار گذشته خود دو تساوی و یک شکست کسب کرده و هوادار هم دو شکست و یک تساوی را به دست آورده تا این تیم در قعر جدول حضور داشته باشد و آلومینیوم با دو امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گیرد.

سید مهدی رحمتی سرمربی کنونی تیم هوادار که سابقه حضور در تیم آلومینیوم را دارد بار دیگر رو در روی تیم سابق خود قرار می‌گیرد و امیدوار است که بتواند با حداقل امتیاز از اراک خارج شود. این بازی با حضور سیستم داور ویدئویی برگزار خواهد شد. آلومینیوم و هوادار تاکنون ۱۰ بار به مصاف هم رفتند که هر تیم موفق به ثبت ۳ پیروزی شده و ۴ دیدار هم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. بازی امروز دو تیم از ساعت ۱۹ و در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

نبرد حساس چادرملو و نساجی در یزد/ فولاد در اندیشه فتح خیبر!

فولاد - خیبر

تیم فوتبال فولاد که یحیی گل محمدی را روی نیمکت خود می‌بیند تاکنون توانسته از ۹ امتیاز ممکن، ۴ امتیاز را به دست آورد و پس از شکست در هفته سوم مقابل پرسپولیس شاگردان گل محمدی در صدد کسب پیروزی خانگی مقابل تیم خیبر هستند.

خیبری‌ها که نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند تاکنون توانسته‌اند عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت برسانند و آنها هم همانند فولاد ۴ امتیازی هستند. خیبر به دلیل تفاضل گل بهتر در رده هفتم است و فولاد هم در جایگاه دهم قرار گرفته است. این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران با رقبای خود به دلیل حضور این دو تیم در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در تاریخ شنبه ۱۹ آبان برگزار خواهد شد. پرسپولیس و استقلال تهران به ترتیب روز دوشنبه ۲۶ شهریور رو در روی الاهلی عربستان و الغرافه قطر قرار می‌گیرند.

نتایج دیدارهای روز جمعه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

سپاهان یک - ملوان صفر

شمس آذر دو - استقلال خوزستان دو

تراکتور صفر - ذوب آهن یک

نبرد حساس چادرملو و نساجی در یزد/ فولاد در اندیشه فتح خیبر!
جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز اول هفته چهارم

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ