هوادار هتاک سپاهان در فولادشهر رویت شد!

اقتصاد ایران: چها ماه بعد از انتشار یک ویدیوی ناهنجار و جنجالی منتسب به هوادار سپاهان، حالا او دوباره روی سکوها از تیم محبوبش حمایت می‌کند!

ورزش سه: دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری بود که انتشار ویدیوی جنجالی از هتاکی زشت یک هوادار مرد سپاهانی به هواداران زن پرسپولیسی در فضای مجازی، موجب واکنش همگانی مردم شد. این ویدیو انقدر زننده بود که اغلب مردم چه فوتبالی و چه غیر فوتبالی، واکنش‌های تندی به هوادار سپاهان داشتند و درخواست مجازات حداکثری برای او کردند. در ان زمان فدراسیون فوتبال هم با صدور یک رای جالب توجه، ضمن محرومیت ۱۰ ساله این هوادار هتاک از ورود به هر استادیوم و مکان ورزشی، برای اولین بار اعلام کرد که دو دیدار رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان در تهران و اصفهان، فقط با حضور هواداران زن برگزار خواهد شد.

اما بعد از صدور رای قاطعانه فدراسیون فوتبال، یک سوال مهم ذهن جامعه علاقمندان به فوتبال را درگیر کرده بود. با توجه به عدم وجود امکانات لازم برای تشخیص چهره و فروش بلیط با نام دقیق اشخاص، چگونه می‌خواهید از ورود این هوادار هتاک به استادیوم‌های فوتبال جلوگیری کنید؟ سوالی که البته همان موقع هم برای آن پاسخ واضحی ارائه نشد.

اما امشب در جریان دیدار ملوان و سپاهان در هفته چهارم لیگ بیست و چهارم، دقیقا چهار ماه و ۱۱ روز بعد از آن اتفاق ناهنجار، این هوادار منتسب به باشگاه سپاهان روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر مشاهده شده است! با این اوصاف این هوادار سپاهانی با گذراندن محرومیتی چهار ماه و یازده روزه که البته سه ماه از آن تعطیلات بین فصل و فیفا دی بوده است؛ به محیط استادیوم بازگشته است. در واقع ۹ سال و هشت ماه زودتر از آنچه فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود!

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم واکنش فدراسیون فوتبال به این موضوع چیست. صدور حکمی که نظارت بر انجام آن غیرممکن بوده و شاید فقط برای خاموش کردن التهابات صادر شده بود!

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ