عطایی: مثل یک تیم غیرایرانی با ما رفتار کردند/ بازی سختی داریم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: ترجیح می دادم بازی خارج از ایران برگزار می شد چون مثل یک تیم غیرایرانی با ما رفتار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز عطایی سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان پس از پیروزی مقابل حریف اندونزی و صعود به مرحله فینال گفت: به همه مردم ایران تبریک می‌گویم که دو تیم ایرانی به فینال جام باشگاه‌های آسیا راه پیدا کردند و سهمیه کسب کردند از این بابت خیلی خوشحالم. پیش بینی می‌کردیم بازی سختی داریم اما متأسفانه عملکرد خوبی نداشتیم. در روزی که خوب نبودیم توانستیم جریان بازی را مدیریت کنند و جریان بازی را تغییر دهند.

وی گفت: بازی با فینال سخت و متفاوت خواهد بود اما دیگر فشار روی ما نیست و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم. شهداب تغییرات کلی داشته سرعتی زن، قدرت پاسور و لیبرو خود را تغییر داده و ساختار جدید تشکیل دادند، ما براساس آن چیزی که الان هست تصمیم می‌گیریم و برنامه ریزی خواهیم کرد، ولی برای هر دو تیم بازی سختی است و امیدوارم هواداران لذت ببرند

عطایی در مورد شعار هواداران علیه فولاد سیرجان و تأثیر آن در مرحله فینال گفت: ما پیش بینی می‌کردیم در مرحله فینال این اتفاق رخ دهد و تماشاگران به سمت تیم خودشان گرایش داشته باشند، اما در بازی امروز اصلاً فکر نمی‌کردم و احساس خوبی ندارم.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: من ترجیح می‌دادم بازی در خارج از ایران باشد، چون همه شرایط برای تیم میزبان مهیاست و علی رغم میزبانی خیلی خوب در برگزاری اما با ما امروز مثل تیم غیر ایرانی رفتار کردند و تفاوتی نبود و حتی مثل تیم‌های خارجی دو روز مانده به مسابقات تمرین کردیم. من ترجیح می‌دهم در خارج از ایران بازی می‌کردیم.

عطایی ادامه داد: توقع داشتیم فقط در بازی با شهداب یزد از ما حمایت نکنند ولی متأسفانه این کار را نکردند در بازی با حریف غیر ایرانی حتی از ما حمایت نکردند و شعار دادند.

سرمربی تیم فولاد سیرجان عنوان کرد: تا قبل از بازی امروز حتی در سالن ما حضور پیدا نکردند و تنها برای شهداب یزد به سالن می‌آمدند و تشویق می‌کردند، فکر می‌کنم این موضوع نقطه تاریک برای هواداران این شهر باشد. ما تا قبل از بازی امروز تنها هواداران خودمان در سالن بودند و هواداران یزدی تنها برای بازی با شهداب می‌آمدند.

وی گفت: توقع داشتیم در بازی با یک حریف غیرایرانی از ما حمایت می‌کردند، این مسابقه کسب سهمیه جهانی برای والیبال ایران بود اما هواداران یزدی تیم اندونزی و انگاپت را تشویق می‌کردند.

عطایی در پاسخ به این سوال که این افراد تماشاگر نماینده هستند، خاطرنشان کرد: به نظرم آنها تماشاگر هستند اما از هواداران یزد نیستند، آنها بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند، من نمی دانم چه نگرشی و تصوری از تیم داشتند و امیدوارم من اشتباه برداشت کرده باشم.

وی در مورد فرم آمادگی علی حاجی پور و اسفندیار گفت: علی حاجی پور پس از مصدومیت سختی که داشت تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از عبور از نقاهت تمرینات را انجام داد. اسفندیار هک از روز اول تمرینات به ما اضافه شد، اراده او قوی بود تا آماده شود و همین موضوع مهم است. هر دو اراده و حس خواستن داشتند و این موضوع نوید روزهای خوب برای والیبال ایران است که تا به این اندازه بازیکن آماده در اختیار تیم ملی قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ