موسوی: توهین به بازیکن بی انصافی بود/ حضورم در تیم ملی نیاز نیست

اقتصاد ایران: ستاره والیبال ایران با انتقاد از تماشاگرانی که علیه فولاد سیرجان شعار می دادند، گفت: کاش فقط تشویق می کردند و به بازیکن ایرانی توهین نمی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی پس از پیروزی برابر حریف اندونزی و صعود به فینال گفت: این بازی برخلاف پیش بینی‌ها پیش رفت و توانستیم ست اول را ببریم اما از آنجا که گاهی وقت‌ها حریف را دست کم می‌گیریم باعث شد دو ست را واگذار کردیم، بعد از آن توانستیم با تجربه بازیکنان و کادر فنی این بازی را پیروز شدیم.

وی با اشاره به بازی تیم اندونزی گفت: تیم اندونزی حریف سرسختی بود و من حتی از وجود برخی بازیکنان جوان و عملکردشان تعجب کرده بودم با این حال خدا را شکر پیروز میدان شدیم.

وی در مورد شعار هواداران علیه تیم فولاد سیرجان خاطرنشان کرد: قبل از بازی با اندونزی پیش بینی کرده بودیم که شاید این اتفاقات رخ بدهد به هرحال وقتی در سالن حریف مستقیم خودمان بازی می‌کنیم این مسائل طبیعی است اما کمی دور از انصاف بود. تشویق کردن تیم حریف مشکلی ندارد اما توهین به بازیکن ایرانی آن هم در یک تورنمنت کار درستی نیست، کاش فقط تشویق می‌کردند و بی احترامی صورت نمی‌گرفت. متأسفانه برخی تماشاگران در هر مسابقه هستند که این سری هم شاهد این بی احترامی‌ها بودیم که اصلاً زیبنده تیم‌های ایرانی و بازیکنان ایران نیست.

وی در مورد حضورش در تیم ملی والیبال ایران گفت: همیشه گفتم تا زمانی که فکر کنم توانایی کمک به تیم ملی را داشته باشم در خدمت تیم. خواهم بود. من حتی دو سال پیش هم به کادر فنی گفتم شاید حضور من دردی از تیم ملی را دوا نکند. اما بارها گفتم هر زمان که بتوانم کمک کنم در خدمت تیم ملی خواهم بود. البته الان در شرایط آمادگی کامل نیستم و حدوداً سه چهار ماه از شرایط مسابقه به دور هستم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم حضور من در تیم ملی نیاز باشد، برخی بازیکنان جوان هستند و باید تجربه کسب کنند. بازیکنان جوان باید مسئولیت قبول کنند و دیگر بازیکن ۲۴ - ۲۵ ساله جوان نیست و باتجربه محسوب می‌شود. برخی می‌گویند سعید معروف یا امیر غفور به تیم ملی بیایند، درست است که شاید آنها همچنان در شرایط آمادگی اما وقت آن رسیده که بازیکن جوان تیم ملی مسئولیت قبول کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ