اعتراض ملوان: گفتیم هوادارمان فوت شده، گفتند زنده است!

اقتصاد ایران: مدیر رسانه تیم فوتبال ملوان توضیحاتی درباره اتفاقات پیرامون فوت هوادار قدیمی این تیم مرتضی خائفی ارائه کرد.

برترین‌ها: مصاف سپاهان و ملوان در حالی به پایان رسید که یکی از هواداران ملوان جان خود را به دلیل ایست قلبی از دست داد. میثم شاهین مدیر رسانه ای ملوان در پایان مسابقه در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر برای دقایقی درباره این اتفاق تلخ صحبت کرد.

*این هوادار همیشه کنار ما بود

واقعیت اینکه همه مجموعه باشگاه، بازیکنان و کادر فنی همه ناراحت هستند. متاسفانه اتفاق خیلی بدی رخ داد. یکی از هواداران قدیمی و بسیار همراه ما که همه او را می شناختند و همیشه در کنار ملوان بوده را از دست دادیم. من خودم آخرین لحظه که او را در آمبولانس گذاشتند بالای سرش بودم. آن صحنه از یادم نمی رود. تسلیت می گویم از طرف خودم و باشگاه ملوان.

*خواهش کردیم بازی را قطع کنند

متاسفانه چندین مرتبه در جریان بازی وقتی تماشاگران به ما گفتند که جانش را از دست داده، ما درخواست کردیم بازی متوقف بشود. این بحث انسانیت است. سرمربی ما اصلا تمرکز نداشت در طول بازی و از یک تایمی دیگر کنار خط نیامد. بحث برد و باخت نیست. بحث فنی که اصلا مطرح نیست. ما خواهش کردیم از مسئولین. گفتیم به ما گفته اند که فوت شده است. گفتند نه زنده است. مشکلی نیست.

*بازی باید به زمان دیگری موکول می شد

گفتیم خانواده اش گفته اند فوت شده است. فکر می کنم سال قبل در بازی بیلبائو و گرانادا اتفاق مشابهی افتاد. بازی قطع شد و عملیات احیا انجام شد. با این حال آن هوادار فوت کرد و به زمان دیگری موکول شد. هیچکس در تیم ما تمرکز نداشت و نیمکت ما پاشیده بود. یک انسان فوت کرد و در این شرایط اصلا ارزش نداشت بازی را ادامه بدهند.

*قانون مطرح نیست، بحث انسانیت است

به ما گفتند قانونی دراینباره نداریم. گفتند دقیقه 72 فهمیدیم که آن هوادار فوت شده است. ما که می دانستیم. گفتند نمی توانستیم بازی را متوقف کنیم و چنین قانونی نداریم. در این شرایط قانون مطرح نیست. بحث انسانیت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ