تیم پرستاره تراکتور باخت/ ذوب آهن به تراکتور باخت نمی دهد

اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن با پیروزی شاگردان محمد ربیعی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر امروز جمعه ۲۳ شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت حسن اکرمی در ورزشگاه یادگار امام تبریز (ره) رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان محمد ربیعی به پایان رسید. امید لطیفی در نیمه دوم تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر (۸۷- مهدی شیری)، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد (۶۱- سوکول چیکالشی)، مهدی ترابی (۷۳- کارت زرد) (۷۸- سیدمهدی حسینی)، امیرحسین حسین‌زاده (۶۱- کارت زرد) ،(۷۴- کارت زرد دوم - قرمز) و تومیسلاو اشترکالی (۸۷- رحمان جعفری)

ترکیب ذوب آهن: پارسا جعفری، سید محمد قریشی (۸۵- دانیال ایری)، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان زاده، امیرحسین جدی، پدرام قاضی پور (۲۷- کارت زرد) (۳+ ۹۰- مرتضی تبریزی)، کمال کامیابی نیا (۵۷- امید لطیفی)، محسن آذرباد، فردین یوسفی، مهدی ممی زاده (۵۷ - پویا مختاری) و مجید علیاری

بازی در نیمه اول آرام دنبال شد و موقعیت خاصی روی دروازه‌ها پدیدار نشد. در دقیقه ۲۰ پس از چند پاس توسط بازیکنان ذوب آهن توپ به آذرباد رسید و این بازیکن در حالی که قصد شوت زنی داشت با دخالت مدافعان تراکتور این فرصت برای ذوب آهن از دست رفت.

در دقیقه ۳۲ بازیکنان تراکتور با پاسی در عمق قصد داشتند تا مهدی ترابی را صاحب توپ کنند که با خروج به موقع پارسا جعفری این فرصت نیز برای تراکتور از دست رفت. در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم باز هم متعادل آغاز شد و در دقیقه ۶۳ ایگور پوستونسکی بازیکن تراکتور صاحب توپ شد و با شوتی دروازه ذوب آهن را هدف قرار داد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

لطیفی قفل دروازه بیرانوند را شکست

روی یک ضد حمله در دقیقه ۶۷ فردین یوسفی توپ را تا نزدیکی محوطه جریمه تراکتور جلو آورد و آن را به امید لطیفی پاس داد و این بازیکن هم با شوتی زیبا توانست دروازه بیرانوند را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود ذوب آهن شود.

۱۰ نفره شدن تراکتور با اخراج حسین زاده

امیرحسین حسین زاده در نیمه دوم و به فاصله ۱۳ دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا تراکتور بیش از ۱۵ دقیقه ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

در نهایت حملان بازیکنان تراکتور برای به ثمر رسیدن گل تساوی ثمره‌ای نداشت تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن خاتمه یابد. نکته جالب این است که از زمانی که محمد ربیعی هدایت ذوب آهن را بر عهده گرفته است همه بازی‌های رو در رو مقابل تراکتور را پیروز شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ