تساوی شمس آذر و استقلال خوزستان/ شاگردان دقیقی ناکام در پیروزی

اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال شمس آذر و استقلال خوزستان در شبی که بازیکنان تعویضی تاثیرگذار ظاهر شدند با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال شمس آذر و استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر امروز جمعه ۲۳ شهریور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و با قضاوت سعاد وفا پیشه و با حضور سیستم داور ویدئویی از ساعت ۱۸:۴۵ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

ترکیب شمس آذر: محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی (۴۶- فرهاد زاوشی) (۸۹- نوید کومار)، امیرمحمد نسایی، شایار زبرجد (۱۳+ ۴۵ - کارت زرد) (۴۶- علی وزیری پناه)، ایمان اکبری، مجتبی فخریان (۱۹- کارت زرد) (۷۷- امیرمهدی دین محمدی)، هومن ربیع‌زاده، میلاد فخرالدینی، امیرمحمد پناهی، علی آزادمنش، و صادق آلبوصبیح (۴۰- کارت زرد)

ترکیب استقلال خوزستان: احمد گوهری، آرام عباسی، سیدمحمد حسینی، بهروز بارانی (۷۳- مومل عبدالرضا)، سبحان پسندیده، ساویو روبرتو (۷۷- سجاد شهباززاده)، تیوی بیفوما، کاینا نونس داسیلوا امارانته (۷۶- حامد بحیرایی)، محمود مطلق زاده، علی هلیچی

بازیکنان شمس آذر بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۵ موقعیت خوبی برای این تیم به وجود آمد که ضربه سر فخرالدینی را گوهری راهی کرنر کرد.

VAR گل استقلال خوزستان را پذیرفت

در دقیقه ۲۵ و پس از چند پاس کوتاه، کاینا نونس با پاسی در عمق، تیوی بیفوما را صاحب توپ کرد و این بازیکن در مصافی تک به تک با رضایی قرار گرفت و توانست دروازه شمس آذر را باز کند که داور ابتدا گل این بازی را آفساید اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه با سیستم VAR گل این بازیکن صحیح اعلام شد تا استقلال خوزستان گل اول بازی را به ثمر برساند.

بیفوما در دیدار با استقلال تهران در هفته سوم نیز توانسته بود گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه حریف کند و موجب کسب ۳ امتیاز تیمش شد.

گل تساوی برای شمس آذر توسط بازیکن استقلال خوزستان

در دقایق پایانی نیمه اول کرنر برای شمس آذر شکل گرفت و هومن ربیع زاده توپ را به سمت دروازه استقلال خوزستان ارسال کرد که در محوطه جریمه، بهروز بارانی به اشتباه به توپ ضربه زد و توپ وارد دروازه گوهری شد تا گل تساوی برای شمس آذر ثبت شود.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم با نمایش خوب بازیکنان استقلال خوزستان آغاز شد و در دقیقه ۴۸، روی حرکت زیبای بیفوما، توپ به روبرتو ساوویو رسید و این بازیکن اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به شکل خطرناکی توسط رضایی راهی کرنر شد.

VAR گل دوم شمس آذر را نپذیرفت

در دقیقه ۶۱ ضربه آزاد برای شمس آذر شکل گرفت که توپ روی دروازه ارسال شد و با ضربه سر میلاد فخرالدینی همراه شد و توپ او به تور دروازه استقلال خوزستان چسبید اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR آفساید فخرالدینی محرض شد و گل دوم شمس آذر مورد قبول واقع نشد.

تعویض طلایی دقیقی پیام آور شادی در اردوی شمس آذر

حملات تیم شمس آذر در نیمه دوم ادامه یافت و در دقیقه ۸۱ علی وزیری پناه روی پاس نوید کومار با ضربه سر توانست دروازه استقلال خوزستان را برای دومین بار در این بازی باز کند. وزیری پناه در ابتدای نیمه دوم و به جای زبرجد وارد زمین شد و با گلی که به ثمر رساند جواب اعتماد سرمربی تیم خود را داد.

گل تساوی برای استقلال خوزستان در دقایق پایانی باز هم تعویض طلایی

در وقت‌های اضافه نیمه دوم، حمله بازیکنان استقلال خوزستان جواب داد و در دقیقه ۴+۹۰ کرنر برای استقلال خوزستان شکل گرفت و حامد بحیرایی موفق شد گل دوم و تساوی را برای استقلال خوزستان وارد دروازه شمس آذر کند تا حساب کار دو بر دو شود. بحیرایی در نیمه دوم و در دقیقه ۷۶ برای استقلال خوزستان وارد زمین شده بود.

استقلال خوزستان در لحظات پایانی بازی بار دیگر به گل دست یافت اما داور آن را آفساید اعلام کرد و بازبینی این صحنه بیش از ۱۰ دقیقه به طول انجامید اما گل استقلال خوزستان مورد قبول واقع نشد.

در نهایت این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید تا شاگردان دقیقی همچنان در کسب نخستین پیروزی فصل خود ناکام بمانند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ