تردد در شهرهای شرق گلستان در حال انجام است

اقتصاد ایران: کلاله- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان از روان بودن تردد در شهرهای شرق گلستان خبرداد.

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس هشدارهای سطح نارنجی که هواشناسی استان گلستان اعلام کرده بود امروز شاهد بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و آب گرفتگی برخی از معابر در قسمت شرق استان مانند شهرهای مراوه تپه و کلاله بوده‌ایم.

وی افزود: بر اثر بارندگی در محور عزیزآباد به سمت یل چشمه شاهد سیل بوده‌ایم که در برخی از نقاط گل و لای و لجن به سطح جاده‌ها آورده شد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: در ۱۱ نقطه از این مسیر که حدود ۱۸ کیلومتر است عملیات پاک سازی گل و لایی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تردد به صورت روان از نقطه عزیز آباد به سمت یل چشمه در حال انجام است، یادآور شد: در دو نقطه روستایی آب از روی پل در حال جاری شدن است که منتظر فرو کش کردن آن هستیم که طی یک ساعت آینده تردد در این مسیر نیز روان خواهد شد.

مصدقی با اشاره به اینکه در حال حاضر بارندگی در شرق استان به پایان رسیده است، اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی که این جو تا روز یکشنبه در استان پایدار است تمامی اداره‌های شهرستان جهت خدمات رسانی امدادی در حال آماده باش کامل هستند.

وی ضمن توصیه به شهروندان و مسافران افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی از مردم می‌خواهیم در این مدت از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند و حتماً از سامانه ۱۴۱ جهت مطلع شدن وضعیت جاده‌ها استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به وضعیت جوی استان و پدیده مه، احتمال کاهش دید افقی در مناطق جنگلی و کوهستانی از رانندگان می‌خواهیم که با سرعت مطمئنه به راه خود ادامه دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ