هدف ما حضور در باشگاه‌های جهان بود/ برای سربلندی ایران جنگیدیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: هدف اولیه ما حضور در جام باشگاه های جهان بود و در مرحله فینال با همه توان می جنگیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از کسب پیروزی مقابل نماینده قزاقستانی و صعود به مرحله فینال و جام باشگاه‌های جهان گفت: این پیروزی را به همه تبریک می‌گویم. در کنار زمین به عنوان سرمربی از تلاشی که بازیکنان داشتند، لذت بردم. به خاطر قول و قراری که با هواداران و برای سرافرازی والیبال ایران گذاشتند، جنگیدند.

وی گفت: بازی امروز با کیفیت بود و خودمان را برای دیدار فینال آماده کردیم. فارغ از اینکه چه رقیبی مقابل ما قرار می‌گیرد، سعی می‌کنیم کیفیت بازی خودمان را حفظ کنیم و والیبال زیبایی را به نمایش بگذاریم تا هواداران از ما راضی باشند.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: تماشاگران زحمت می‌کشند و مردم ایران باید از تماشای والیبال لذت ببرند. قول و قراری است که بین بازیکنان و ما گذاشته شده است برای اینکه والیبال ایران را مجدد به جایگاه خود برسانیم. شاهد صحنه‌های زیبایی در این بازی بودیم که نشان از این طرز تفکر است که بازیکنان می‌خواهند برای این بازی بجنگند، امیدوارم هواداران و تماشاگران رضایت داشته باشند.

محمدی راد گفت: هدف اولیه‌مان حضور در باشگاه‌های جهان است، علاقه من اهمیتی ندارد مهم این است که در فینال قرار داریم و فرصتی دیگر در اختیار داریم که قهرمان باشگاه‌های آسیا شویم. با افتخار کنار این مردم خوشحالی کنیم. من دومین دوره‌ای است که در باشگاه‌های آسیا حاضر هستم و ممکن است دیگر هیچوقت در این رقابت‌ها حاضر نباشم. با تمام وجودم می‌خواهم از بودن در این لحظات لذت ببرم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ