گل‌محمدی: خیبر جزو تیم‌های هیجان‌انگیز لیگ برتر است

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از حریف فردای این تیم به‌عنوان تیمی هیجان‌انگیز در لیگ برتر یاد کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان مقابل خیبر خرم آباد در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: قبل از شروع صحبتم به دوستان خوبم کریم باقری و خداداد عزیزی تسلیت می‌گویم، بابت اتفاق ناگواری که افتاد و در سوگ عزیزان خودشان نشستند. برای هر دو عزیز آرزوی صبر دارم. با تیمی بازی داریم که به نظرم جزو تیم‌های هیجان‌انگیز لیگ است. به آنها و دوست خوبم مهاجری بابت صعود به لیگ برتر تبریک می‌گویم.

وی افزود: آنها تیم جذاب و خوبی هستند. احساسم این است که خیبر می‌تواند پدیده امسال لیگ برتر باشد. قطعاً این بازی، دیدار آسانی برای ما راحت نخواهد بود. برای هر 2 تیم به نظرم بازی سختی است. ما امیدوار هستیم با توجه به حضور تماشاگران خودمان بازی خوبی ارائه کنیم. بازی که از نظر فنی و امتیازی به نفع ما باشد. بی صبرانه منتظر حضور گرم هواداران هستیم. مطمئناً حضورشان می تواند مشوق و دلگرمی زیادی برای بازیکنان جوان و همه اعضای تیم باشد. امیدوارم فردا شاهد حضور پرشورشان باشیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و مطمئنم یکی از بازی‌های خوب لیگ خواهد بود. امیدواریم بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و در نهایت 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی فولاد و کنار گذاشته شدن وحید حیدریه، گفت: در یکی، 2 پست بازیکن جذب خواهد شد. ولی در هر صورت بازیکنی که قرار است به تیم اضافه شود باید از نظر فنی شاخصه‌های خوبی داشته باشد و بتواند از لحاظ فنی به ما کمک کند. مشغول تلاش هستیم که این اتفاق بیفتد. در مورد ایرانی یا خارجی یا جزیبات بیشتر نمی‌توانم صحبتی انجام بدهم.

ادامه دارد ...

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ