۱۸ شهید؛ در پنجمین حمله اسرائیل به مدرسه «الجاعونی» نوار غزه

اقتصاد ایران: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در پنجمین حمله خود به مدرسه الجاعونی در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه علاوه بر شهادت ۱۸ شهروند فلسطینی، شش نفر از کارکنان آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) را به قتل رساندند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، جنگنده های رژیم صهیونیستی با حمله به مدرسه «الجاعونی»، در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، ضمن به شهادت رساندن 18 شهروند فلسطینی و 6 نفر از کارکنان آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا)، بار دیگر یکی از پناهگاه‌های آوارگان فلسطین را هدف کشتار و قتل‌عام خود قرار دادند.

 

.

 

یکی از شاهدین عینی این جنایت با نشان دادن اجزای تکه تکه شده شهدای این جنایت به خبرنگار تسنیم می‌گوید: در این مکان تنها کودکان، زنان و سالمندان زندگی می‌کردند و هیچ یکی از افراد تحت تعقیب صهیونیست‌ها در این جا حاضر نیستند. او از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهد تا با مداخله خود از ادامه حملات ارتش اسرائیل به مدارس و مناطق اسکان آوارگان ساکن غزه جلوگیری کنند.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , نوار غزه , فلسطین ,

یکی از کارکنان مدرسه الجاعونی ضمن تشریح جزئیات این کشتار برای خبرنگار تسنیم در غزه می‌گوید: به عنوان خدمتگزار مدرسه در حال کار بودم که مدرسه بمباران شد. پس از حمله پاهایم پر از خرده شیشه شد اما تلاش کردم به مردم کمک کنم وارد مدرسه شوند و اعضای خانواده خود را پیدا کنند.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , نوار غزه , فلسطین ,

 

رژیم صهیونیستی برای پنجمین بار از زمان آغاز جنگ غزه مدرسه الجاعونی را هدف حمله خود قرار می‌دهد. این در حالی است که این مرکز آموزشی دست کم 5 هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ