لزوم حمایت خیرین سقز از دانش‌آموزان بی‌بضاعت

اقتصاد ایران: سقز- امام جمعه سقز بر لزوم حمایت خیرین از نیازمندان به ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت تاکید کرد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس باید با حمایت از محصلان نیازمند زمینه تحصیل را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا محمود ابن الخیاط در خطبه‌های این هفته مسجد جامع سقز با تبریک ماه ربیع الاول و میلاد رسول اکرم اظهار کرد: هرکسی در راه خدا قدم بردارد و زکات بپردازد مورد اجر و پاداش خداوند متعال قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید به فقرا کمک کرد، افزود: پرداخت زکات، خیرات، صدقه و کمک خیرین می‌تواند در یاری رساندن به نیازمندان اثرگذار باشد.

وی اذعان کرد: شناخت فقرا توسط کمیته امداد انجام می‌گیرد اما بودجه و اعتبار دولتی پاسخگوی کمک به تمامی نیازمندان نیست و باید افراد توانمند و خیر در حمایت از افراد بی بضاعت این نهاد حمایتی را یاری دهند.

ماموستا ابن الخیاط گفت: جشن عاطفه‌ها از اقدامات ارزشمند کمیته امداد است که باعث می‌شود کودکان نیازمند از لوازم تحصیل برخوردار شوند.

امام جمعه سقز با اشاره به اینکه تعدادی از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد هستند که نیاز به کمک دارند تا در آستانه سال تحصیلی بتوانند بدون دغدغه مالی وارد مدرسه شوند، گفت: باید همه کمک کنند تا سال تحصیلی برای همه دانش‌آموزان سالی پرنشاط باشد.

وی یادآور شد: کمک رسانی به نیازمندان نباید فقط مختص به یک زمان و یک روز باشد بلکه هر زمان فرد مستحقی شناسایی شد باید بر اساس وظیفه انسانی خود وی را کمک کنیم تا در تنگنا و فقر نباشد.

وی بر دوری از گناه و توسل بر پیامبر تاکید و اضافه کرد: پیامبر اکرم همواره بندگان خدا را بر دوری از گناه و هدایت به سمت درستی و پاکی راهنمایی کرد.

امام جمعه سقز پیامبر را سردار همه پیامبران دانست و خاطرنشان کرد: باید همه ما پیرو راه پیامبر اکرم باشیم و رفتار و منش و ویژگی‌های ایشان را الگوی خود قرار دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ