اوضاع در کرانه باختری در آستانه انفجار است

اقتصاد ایران: رسانه‌ها و تحلیل‌گران صهیونیستی با اشاره به اوضاع متشنج در کرانه باختری و تلفات نظامیان صهیونیسیت، نسبت به ادامه عملیات نظامی ارتش اشغال‌گر در این منطقه هشدار دادند.

به گزارش خبرگزایر مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد ماه سپتامبر جاری شاهد بیشترین کشته‌های اسرائیلی از ابتدای جنگ علیه غزه بوده است به طوری که بیش از ۹ نفر در این ماه کشته شده‌اند و این شامل عملیات‌های بمب گذاری نمی‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است این تعداد کشته همزمان با عملیات‌های زنجیره‌ای ارتش رژیم صهیونیستی در جنین، طولکرم و طوباس در شمال کرانه باختری است اما در عین حال عملیات‌های فلسطینی در این مناطق افزایش یافته است.

در همین رابطه «آلون بن دیوید» تحلیلگر نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نسبت به سناریوی شعله‌ور شدن کرانه باختری هشدار داده و تاکید کرد ارتش در شرایط کنونی هرگز نمی‌تواند در چند جبهه درگیر شود.

بن دیوید ادامه داد کرانه باختری نیازمند استقرار تعداد زیادی نیروی پیاده زمینی است، زیرا بمباران کامل هوایی این منطقه امکان پذیر نبوده و علاوه بر آن کرانه باختری منطقه‌ای کاملاً متخاصم به شمار نمی‌رود زیرا اسرائیلی‌ها در آن حضور دارند.

وی تاکید کرد: کرانه باختری قدرت نیروی زمینی را فرسوده خواهد کرد به طوری که مانع عملیات گسترده ارتش در نوار غزه و جبهه شمالی می‌شود.

از سوی دیگر «دانا فایس» تحلیلگر سیاسی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد شرایط در کرانه باختری در آستانه انفجار قرار داشته اما این امری حتمی نبوده و می‌توان از آن اجتناب کرد. «نیر دفوری» خبرنگار نظامی این شبکه نیز گفت: در شرایط ضعف تصمیم‌گیری این میدان است که واقعیت‌های را به ما دیکته می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ