رژیم جعلی اسرائیل در لبه پرتگاه قرار دارد

اقتصاد ایران: لاهیجان- امام جمعه لاهیجان با اشاره به موج جدید جنایات وحشیانه صهیونیست ها در کرانه باختری گفت: رژیم جعلی اسرائیل در لبه پرتگاه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لاهیجان ضمن تسلیت درگذشت عالم بزرگ آیت الله محفوظی اظهار کرد: ایشان افتخار گیلان و همراه امام و رهبری و همراز آیت الله بهجت (ره) بودند.

وی با اشاره به موج جدید جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه، کرانه باختری و جنوب لبنان، گفت: این جنایات وقیحانه ناشی از تعلل و درماندگی نظام جهانی است که هنوز نتوانسته جلوی این جنایات را بگیرد و سازمان ملل بیش از گذشته بی اعتبار شده است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه سازمان ملل در چنگ لابی صهیونیست‌ها قرار گرفته و نظام جهانی را همین‌ها اداره می‌کنند، گفت: این مانع از اجماع و تصمیم نهایی بین المللی است اما فروپاشی از درون نوید رهبر انقلاب اسلامی است که در حال محقق شدن است و این رژیم جعلی در لبه پرتگاه قرار دارد.

وی با انتقاد به بعضی از سیاسیون که برخلاف راهبرد انتقام خون شهید هنیه صحبت کردند، گفت: ما برای خون خواهی مطالبه داریم عده‌ای متأسفانه توئیت می‌زنند یا سخنرانی می‌کنند که اکنون وقت انتقام نیست و دنیا تشنه تعامل است ولی بدانند که امروز اگر جمهوری اسلامی عزت دارد، بخاطر استقامت و خون دادن است.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه به معضل حملات سگ‌های بلاصاحب و خانگی به مردم اشاره کرد و گفت: بارها مردم برای گله و ابراز ناراحتی به بنده مراجعه کردند.

وی ادامه داد: ما هم مدافع حقوق حیوانات بوده و معتقد هستیم باید حقوق حیوانات نیز مثل انسان‌ها رعایت شود اما بارها به این موضوع گله کردیم و معتقدیم مسئولین باید قبل از وقوع اتفاقات تلخ به این ماجرا ورود کنند.

سلیمانی با اشاره به تعداد بالای سگ‌ها در پارک‌ها و استخر لاهیجان افزود خیلی از خانم‌ها از ترس نمی‌توانند برای پیاده روی و خرید به بیرون بروند و اگر مسئولین اقدامی نکنند تعداد این سگ‌ها روز به روز بیشتر خواهد شد.

امام جمعه لاهیجان در ادامه با اشاره به گران بودن ورزش در لاهیجان گفت: یکی از دغدغه‌های ما در شورای فرهنگ عمومی بحث نه به ورزش گران است که فرماندار و اعضای محترم به یک جمع بندی رسیدند که ورزش در لاهیجان باید رایگان باشد

سلیمانی به واگذاری سالن‌های ورزشی و استخرها به بخش خصوصی گله کرد و گفت: این اماکن را دولت می‌سازد و ما به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم و بعد با وجود شهریه و قیمت بالایی که تعیین می‌شود، خیلی‌ها توان مالی استفاده از آن را ندارند.

وی گفت: خیلی از هیأت‌های ورزشی شهرستان اعتباری ندارند که رشته ورزشی خود را گسترش دهند و اگر این سالن‌ها را در اختیار آنها قرار دهیم می‌توانند علاوه بر استعدادیابی، مخارج آن سالن‌ها را هم تأمین کنند و نسبت به حفظ آن مکان هم دلسوزی بیشتری دارند.

سلیمانی تصریح کرد: از وزیر بومی ورزش و جوانان می‌خواهم و مطالبه دارم تحولی انجام دهند که ورزش را برای عموم رایگان کرده و واگذاری و اجاره سالن‌های ورزشی به شخص را لغو کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ