باید از دو قطبی سازی کاذب در جامعه پرهیز شود

اقتصاد ایران: اقلید- امام جمعه اقلید با بیان اینکه دوقطبی‌های کاذب، هم نزاع‌سازند و هم رخوت‌ساز، گفت: باید مطابق بیانات مقام معظم رهبری از دو قطبی سازی کاذب در جامعه بشدت پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های نمازجمعه امروز اقلید با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت، گفت: جامعه ما به دو نوع وحدت اسلامی نیاز دارد، یک وحدت بین‌المللی و ناظر به امت اسلام در سرتاسر جهان اسلام، دوم وحدت ملی و ناظر به آحاد ملت در کشور عزیزمان ایران است.

وی با اشاره به این موضوع که زمینه‌ها و راهکارهای وحدت جهان اسلام بسیار واضح است، ادامه داد: خدای واحد، پیامبر، کتاب و قبله واحد در کنار مناسک حج از زمینه‌های مهم وحدت در جهان اسلام است.

حجت الاسلام گشول گفت: راهکارهای ایجاد اتحاد اسلامی بسیار زیاد بوده که می‌توان به گسترش دانشگاه‌های مذاهب اسلامی و ایجاد کرسی‌های گفتگوهای علمی مذاهب اشاره کرد.

امام جمعه اقلید در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع وحدت ملی اشاره کرد و گفت: وحدت ملی سه ضلع دارد، وحدت مردم با مردم، وحدت مسئولین با مسئولین، وحدت مردم و مسئولین که آنچه وحدت ملی را به شدت تهدید می‌کند، دوقطبی‌های کاذب است که منجر به نزاع و تفرقه در کشور می‌شود.

امام جمعه اقلید با بیان اینکه دوقطبی‌های کاذب، هم نزاع‌سازند و هم رخوت‌ساز، ادامه داد: باید مطابق بیانات مقام معظم رهبری از دو قطبی سازی کاذب در جامعه بشدت پرهیز شود.

حجت الاسلام مجید گشول تصریح کرد: در ایران اسلامی دوقطبی انقلاب و استکبار است اما قاطبه‌ی ملت ایران، انقلابی و علاقه‌مند به نظام اسلامی اند ولی دشمنان انقلاب در تلاش هستند با ایجاد دوقطبی‌های کاذب در جامعه ایجاد التهاب کنند که مردم و مسئولان باید هوشیارانه و با بصیرت به این اقدام دشمنان مقابله کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ