ایجاد کد اقتصادی کشاورزی برای مغان در دستور کار باشد

اقتصاد ایران: بیله‌سوار- امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: نماینده مردم مغان ایجاد کد اقتصادی به عنوان منطقه ویژه مغان برای کشاورزی را در اولویت کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر مرزی گفت: بر اساس کد اختصاصی برای بودجه منطقه مغان مثل استان‌های دیگر نظیر کرمانشاه و دیگر استان‌ها، اعتبارات منطقه مغان مستقیماً از طریق سازمان برنامه و بودجه اختصاص یابد و این در گشایش و برنامه‌ ریزی و توسعه کشاورزی مغان تأثیر شگرفی خواهد گذاشت که این همت مجمع نمایندگان استان را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام عزیزی بیان کرد: نماینده مردم منطقه مغان این موضوع را در تریبون مجلس شورای اسلامی از مسؤولین کشوری مطالبه کند تا کد اختصاصی برای مغان در ردیف برنامه و بودجه قرار بگیرد و با سرفصل اختصاصی مغان بودجه کشاورزی منطقه مغان احیا شود و بتواند مسیر توسعه در حوزه کشاورزی مغان طی کند.

وی از حضور با برکت استاندار انقلابی و جهادی استان در شهرستان بیله‌سوار و آغاز پروژه ۱۰ ساله منطقه آزاد تجاری استان اردبیل به مرکزیت بیله سوار تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: موضوع منطقه آزاد تجاری استان اردبیل بزرگترین هدیه و نعمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به مردم عزیز محروم و مظلوم این شهر مرزی بود و اقدام انقلابی و جهادی استاندار در راستای پایان دادن به مسئله منطقه آزاد تجاری استان اردبیل به مرکزیت بیله سوار مصداق بارز عمل به قانون و عدالت محوری و مردم داری بود.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار خواستار پیگیری مسؤولین تلاشگر و جهادی منطقه آزاد تجاری استان اردبیل شد تا منطقه آزاد تجاری استان به مرحله اجرایی درآید و دعوت از سرمایه‌گذاران در نزدیک‌ ترین زمان ممکن به تحقق بپیوندد.

حجت الاسلام عزیزی منطقه آزاد تجاری استان را یک پروژه ملی دانست و تصریح کرد: به حول و قوه الهی و با تدابیر مسؤولان، همه اهالی استان از مواهب این پروژه عظیم ملی بهره مند خواهند شد و مثل یک چشمه جوشان، مظهر رحمت و اتحاد و همدلی خواهد بود.

وی در ادامه اکتشاف و احداث پروژه نفت منطقه مغان را به فال نیک گرفت و این پروژه‌ها را در راستای توسعه مغان از پروژه‌های مهم و مورد پیگیری استاندار دانست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ