قانون چگونگی اداره مناطق آزاد احیا شود

اقتصاد ایران: بندرعباس-امام جمعه کیش با اشاره به ضرورت عمل به قانون چگونگی اداره مناطق آزاد گفت: باید موارد تعریف شده در قانون برای افزایش اختیارات مدیرعامل مناطق آزاد عمل‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: احیای قوانین چگونگی اداره مناطق آزاد نقش بسزایی در حل مشکلات جزیره کیش خواهد داشت که دولت انتظار می‌رود دولت توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

وی در ادامه یکی از مهم‌ترین وظایف امام جمعه‌ها را پیگیری مطالبات به حق مردم عنوان کرد و افزود: تمامی تلاش‌ها به کار گرفته شده تا مشکلات مردم به مدیران دولتی منتقل شود.

امام جمعه کیش بی ثباتی مدیریتی را یکی مهمترین مشکلات جزیره کیش دانست و ادامه داد: کمبود سرانه فضای مجازی، مشکلات معیشتی معلمان، تکمیل اماکن عمومی و مذهبی، هزینه بالای مسکن، حمل و نقل عمومی، شرکت آب و برق کیش و اشتغال را از حوزه‌هایی است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی از تلاش مسؤولان برای حل مشکلات مردم قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همدلی مشکلات موجود ریشه کن شود.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز ضمن تبریک هفته وحدت، بر اهمیت این مبحث در امت اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: وحدت یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت سیاسی و اجتماعی مکتب اسلام است؛ تاریخ نشان داده که هرگاه وحدت بین امت‌ها و کشورهای اسلامی ایجاد شده، پیروزی‌های بزرگی نصیب امت اسلامی شده است.

وی همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و حمایت‌های استکبار جهانی از این رژیم، بر لزوم اتحاد و مقاومت امت اسلامی در برابر دشمنان تاکید کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ