صدای شکستن استخوان‌های اسرائیل را می‌شنویم

اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه فین گفت: ما صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی را می‌شنویم و خودشان نیز معترف هستند که حماس آن‌ها را مستاصل کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید باقر درخشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش فین ضمن تبریک ایام اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های انبیای الهی بسترسازی برای ظهور آخرین منجی عالم بشریت بود.

وی افزود: بسترسازی‌ها برای دوران آخرین امام در دوره امامت امام حسن عسکری علیه‌السلام به اوج خود رسید و امام یازدهم از طریق جامعه پردازی و امت سازی این مهم را دنبال می‌کردند.

امام جمعه بخش فین ضمن تبیین رابطه امام و امت تاکید کرد: امام، وظیفه تعیین شاخص‌ها و تعیین مسیر و روشن کردن طریق را دارد و مردم باید با اطاعت کامل از دستورات امام تبعیت کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری دشمن وحدت ملی و امنیت ملی را جهت تضعیف هدف گرفته است از این رو باید طبق توصیه بزرگان دین برای تقویت وحدت تلاش کنیم چنانچه به شیعیان اثنی عشری توصیه شده است که در نماز اهل‌سنت شرکت داشته باشند، در صورت بیمار شدن برادران اهل‌سنت از آن‌ها عیادت کنند و در تشییع پیکر درگذشتگان اهل سنت شرکت کنیم.

درخشان در گریزی به وقایع سرزمین‌های اشغالی نیز گفت: موضوع فلسطین از مهم‌ترین موضوعات جهان اسلام است از این رو نباید نسبت به سرنوشت و سرگذشت مردم مظلوم فلسطین غفلت کنیم.

وی با حمایت از محور مقاومت تاکید کرد: ما صدای شکستن استخوان‌های رژیم صهیونیستی را می‌شنویم چنانچه مدیر رادیو اسرائیل رسماً اعلام کرد که ما فروپاشی رژیم صهیونیستی را مشاهده می‌کنیم، و او گفته است که یک گروه به اصطلاح ضعیف (حماس) یازده ماه ارتش نیرومند اسرائیل را زمین گیر کرده است، و باعث شده به اهدافی که می‌خواستیم نرسیم، فروپاشی و وضعیت در اسرائیل بسیار اسفناک و خطرناک شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ