ازدواج آسان باید فرهنگ شود

اقتصاد ایران: همدان ـ امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه ازدواج آسان باید فرهنگ شود گفت: نباید جوانان ازدواج را قله فتح‌نشدنی برای خود حساب کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) همدان اظهار کرد: امام حسن عسگری (ع) در حدیثی می‌فرمایند، اطاعت از مهدی صاحب‌الزمان (عج) مانند اطاعت از پیامبر اسلام است و انکار او به معنای انکار پیامبر اسلام است.

وی با اشاره به اینکه دهم ربیع‌الاول سالروز ازدواج پیامبر اکرم با حضرت خدیجه (س) است، گفت: لازم است شرایط را برای ازدواج جوانان فراهم کنیم و در خصوص مهریه و جهیزیه سخت‌گیری نکنیم و زندگی آسان را رواج دهیم.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه ازدواج آسان باید فرهنگ شود گفت: نباید جوانان ازدواج را قله فتح‌نشدنی برای خود حساب کنند.

وی در ادامه افزود: پیامبر اکرم (ص) بهترین ازدواج‌ها را آسان‌ترین آن‌ها معرفی کرده است.

فاضلیان در ادامه سخنانش با بیان اینکه ۱۲ ربیع‌الاول آغاز هفته وحدت است تصریح کرد: نیاز امروز جامعه اسلامی به وحدت و اتحاد در برابر دسیسه دشمنان است.

وی اظهار کرد: اگر امت اسلامی ید واحده شوند دشمنان خلع سلاح شده و اسرائیل جنایتکار و آمریکا هیچ کاری نمی‌توانند بکنند اما عده‌ای خود را فروخته‌اند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اولین سفر رئیس جمهور به کشور عراق گفت: کشورهای اسلامی باید با هم متحد شوند و این سفر به این منظور و تقویت جبهه مقاومت و تشکر از مردم عراق و پذیرایی از میلیون‌ها میهمان است.

وی در ادامه تاکید کرد: مسأله اصلی جهان اسلام فلسطین و کشتار کودکان و زنان غزه است که متأسفانه جهان استکبار به نظاره آن نشسته است.

امام جمعه موقت همدان در پایان با اشاره به اینکه کارکنان اورژانس از نیروهای خدوم هستند که باید از آنها تقدیر کرد افزود: باید روز شعر و ادب فارسی و شاعر بلند آوازه شهریار را گرامی داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ