پلمب ۷ واحد صنفی متخلف در کاشان

اقتصاد ایران: کاشان - فرمانده انتظامی کاشان گفت: هفت واحد صنفی در کاشان به دلیل بکارگیری اتباع پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری شد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بکارگیری و استخدام اتباع در واحدهای غذایی و خوراکی ممنوع است، اظهار داشت: با واحدهای صنفی متخلف به شدت برخورد می‌شود.

وی با اشاره به بازرسی‌های اخیر از واحدهای صنفی ابراز داشت: هفت واحد صنفی متخلف در کاشان به دلیل بکارگیری اتباع پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه مأموران اداره اماکن کاشان با همکاری دیگر ارگان‌های مربوطه نظارت بر واحدهای صنفی را تشدید کرده اند، تصریح کرد: این هفت واحد صنفی برابر با ماده ۲۸ قانون صنفی و پس از صدور اخطاریه و عدم توجه واحدهای مربوطه، پلمب شده اند.

وی با اشاره به هشدارهای قبلی اتاق اصناف کاشان مبنی بر غیرقانونی بودن بکارگیری اتباع مجاز و غیرمجاز در واحدهای صنفی خوراکی گفت: تمام واحدهای صنفی ملزم به رعایت قانون هستند و در صورت مشاهده با آنان برخورد می‌شود.

کاکاوند همچنین با اشاره به اینکه اجاره منزل به اتباع غیر مجاز ممنوع است، افزود: در خصوص هوشیاری در برابر اجاره منازل و اماکن خود به افراد ناشناس و مشکوک و خارج از فرایند ثبت املاک به ویژه در مواجهه با افرادی که وجوه بالایی را برای مدت کوتاه پیشنهاد می‌دهند همشهریان و هموطنان نباید فریب خورده و مراتب را سریعاً به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: اکثراً در این مواقع افراد مسئله دار، سارق و غیره که اهداف پلیدی در سر دارند به دنبال چنین اماکنی در حاشیه شهر رفته و مالکین منازل در این خصوص باید هوشیار باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ