مسؤولان حرف مردم را بشنوند

اقتصاد ایران: اردستان-امام جمعه اردستان گفت: مسؤولان طوری عمل کنند که بین آنان و مردم فاصله نیافتد، درد مردم را احساس کنند و حرف مردم را بشنوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه امروز اردستان اظهار داشت: عاقبت‌بخیری امری مهم است که انسان‌ها باید در دعاهای خود آن را از خداوند طلب کنند و آنچه انسان را عاقبت بخیر می‌کند تقواداری است که باید انسان را به تقوا توصیه کرد.

وی افزود: نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان است، این روز بنابه نقلی روز غدیر است که در امتداد غدیر امام علی دارد و آخرین غدیر در سلسله امامت امامان است چون که غدیر روزی است که نعمت الهی بر مردم تمام شد و اسلام کامل شد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: مسئولیت منتظران است که ارتباط با امام زمان از طریق خواندن دعای عهد، ندبه، درخواست کمک از ایشان و توسل جستن را در برنامه کاری داشته باشند و در بعد رفتاری نیز باید انتظار فرج را بکشد و زمینه ساز ظهور منجی بشریت باشد.

دهشیری تصریح کرد: دوران غیبت کبری بسیار مهم و بزرگ است، دین انسان در عصر غیبت در خطر است چرا که دزدان عقاید بسیار فراوان هستند که در فضای مجازی و حقیقی انسان را وسوسه می‌کنند و انسان‌ها را بی دین و کافر می‌کنند.

وی با اشاره به هفته وحدت، بیان کرد: رهبر انقلاب تاکید بسیاری بر هفته وحدت دارند، در سراسر کشور بین اهل سنت و شیعه جشن مشترکی برگزار می‌شود که اوج آن هفدهم ربیع‌الاول است و امید می‌رود وحدت واقعی تحقق یابد.

امام جمعه اردستان ادامه داد: وحدت در سه لایه تعریف می‌شود یکی میان مردم و مردم است که اتحاد داشته و از هم جدا نشوند، دیگری میان مردم و مسؤولان است که میان آن جدایی نباشد و مسؤولان طوری عمل کنند که بین آنان و مردم فاصله نیافتد، درد مردم را احساس کنند و حرف مردم را بشنوند.

دهشیری اضافه کرد: مسؤولان باید در میان خود نیز وحدت داشته باشند، با یکدیگر همکاری کنند چرا که در غیر آن صورت زیان آن برای مردم است و وحدت باید در همه سطوح مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: جنایات روبه افزونی رژیم صهیونیستی را نمی‌توان نادیده گرفت که یک‌سال است همچنان ادامه دارد، آنانی که ادعای طرفداری حقوق بشر دارند این جنایات را چرا مشاهده نمی‌کنند که امید می‌رود شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم‌.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: اولین سفر خارجی رئیس جمهور به عراق انجام شد مسائل سیاسی مورد بررسی قرار گرفت که امید می‌رود تحکیم وحدت میان ایران و عراق را شاهد بوده و سیاست‌های اقتصادی و امنیتی تحکیم شود.

دهشیری گفت: ۲۸ شهریور روز شعر و ادب فارسی است، تشکلی از هنرمندان و شاعران خوب است تشکیل شود که امید می روز این روز یک تلنگر باشد برای اینکه جوانان به سمت کتاب و شعر هدایت شده و استعداد جوانان در این زمینه‌ها شکوفا شود.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، کمیته امداد یک نهاد مردمی و اثرگذار است که در سطح شهر و نمازجمعه به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند اقدام می‌کند، انتظار است کسانی که می‌توانند با کمک‌های خود دل نیازمندان را شاد کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ