ایران ابر قدرت امروز خاورمیانه است/ اسرائیل درگیر فروپاشی

اقتصاد ایران: میامی- امام جمعه میامی با تاکید بر اینکه ایران ابر قدرت امروز خاورمیانه است، گفت: ترس اسرائیل از ایران تا حدی است که نتانیاهو بدون لرزش دست از ایران نمی‌تواند نام ببرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع ضمن بیان اینکه اسرائیل امروز با بحران‌های بزرگی روبرو است، تاکید کرد: اختلافات داخلی اسرائیل بعد از تشکیل دولت کنونی نتانیاهو اوج گرفته است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های منتهی به جنگ غزه شاهد فروکش کردن این اختلافات در اسرائیل بودیم اما با وقوع عملیات طوفان الاقصی دوباره جامعه اسرائیل به دلیل بروز خطر موجودیتی به سمت وحدت گام برداشت اما این اثر هم از بین رفته است، افزود: امروز اسرائیل به سوی فروپاشی در حرکت است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه ترس بالاتر از مرگ است و این برای اسرائیلی‌ها صدق می‌کند، تاکید کرد: امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی صدهابار مرده است و مردم علیه رژیم خودشان شعار می‌دهند و این از ترس است و ترس خود مرگ و حتی بالاتر از مرگ است.

عزیزی با بیان اینکه ابر قدرت خاور میانه امروز ایران اسلامی است، بیان کرد: ایران با کسی شوخی ندارد و وعده صادق دوم در راه است اما این بار با سری‌های دیگر تفاوت دارد و این بار سیلی به صورت اسرائیل خواهیم زد که رژیم منحوس اسرائیل از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه ترس اسرائیل از ایران تا حدی است که نتانیاهو بدون لرزش دست از ایران نمی‌تواند نام ببرد، افزود: امروز به یقین می‌توانیم بگوییم که صدهابار اسرائیل را کشته و آنها را عقب زده ایم.

امام جمعه میامی با بیان اینکه نباید مسئله غزه برای مسلمانان عادی سازی شود، تاکید کرد: حدود ۳۵۰ روز از جنگ اسرائیل علیه غزه گذشته و هر روز بر شهدای فلسطینی افزوده می‌شود و خون بی گناهان به زمین ریخته خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه مبادا نفرت ما از اسرائیل کمتر از قبل شود، تاکید کرد: مردم ما باید همواره به مسئله غزه توجه داشته باشند و در تمام محافل از آن یاد کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه سه محل نزاع اصلی در حوزه اقتصادی در کشورمان رخ داده است، افزود: نزاع بر سر تحریم‌ها و اولویت اقتصادی و عدالت اجتماعی، امروز در کشورمان رخ داده و باید به زودی این نزاع‌ها برطرف شود.

امام جمعه میامی با بیان اینکه رفع ناترازی در کشور، اصلاح سیاست گذاری‌های اقتصادی داخلی و بزرگ مردن اقتصاد کشور از طریق سیاست‌هایی که به هم پیوسته است در عرصه‌های داخلی و خارجی امروز باید اولویت باشد، تاکید کرد: نگاه به درون کشور و نگاه به جوانان ما راه مشکلات را باز می‌کند و نباید به بیرون نگاه کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ