انتصاب استانداران به دور از تعصبات قومی و حزبی انجام شود

اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه میناب ضمن تبیین شاخصه‌های مورد نیاز برای انتصاب مدیران دولتی گفت: انتصاب استانداران به دور از تعصبات قومی و حزبی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته میناب اظهار کرد: اهل تقوا به دنبال منافع دنیوی نیستند از این رو ارزش‌ها در نزد آن‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و هرگز در دفاع از حق دچار تزلزل نمی‌شوند.

دشمنان به دنبال ایجاد دوقطبی در کشور هستند

وی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت عنوان کرد: دشمنان در کشور ما در صدد ایجاد دوقطبی‌های کاذب هستند از این رو همواره برای دامن زدن به اختلافات مذهبی مانند اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی یا افزایش عمق اختلافات قومی و قبیله‌ای هستند که نباید چنین اجازه‌ای به دشمنان داد.

انتصاب استانداران به دور از تعصبات قومی و حزبی انجام شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتصابات انجام شده و انتصابات پیش‌روی دولت چهاردهم بیان کرد: در دولت وفاق ملی انتخاب افراد برای پذیرش مسؤولیت چه در سطح کلان ملی و چه در سطح استان‌ها و استانداران باید به دور از تعصبات قومی و قبیله‌ای و نگاه‌های حزبی و جناحی باشد که بحمدالله حرکت دولت به همین سمت و سو است.

وی در تبیین ویژگی‌های مورد نیاز جهت انتصاب کارگزاران نظام اسلامی افزود: در چینش مسؤولان باید نکاتی همچون بینش صحیح، ایمان قوی و تفکر انقلابی افراد لحاظ شود ضمن اینکه منسوبان دولت چهاردهم باید به ظرفیت‌های درونی کشور باور داشته باشند تا بتوانند مشکلات جامعه را حل کنند.

استاندار هرمزگان باید توانمند و خردمند باشد

امام جمعه میناب با اشاره به نام‌های مطرح شده برای تصدی استانداری هرمزگان گفت: کسی که به عنوان عالی‌ترین مدیر دولت در هرمزگان مطرح می‌شود باید توانمند و خردمند باشد و شایستگی‌های لازم را برای اداره استان استراتژیکی چون هرمزگان داشته باشد از این رو درخواست داریم کسانی که در خود چنین شایستگی‌ای را نمی‌بینند خود را متقاضی استاندار شدن نکنند.

مسؤولان دل به کمک دشمنان نبندند

آیت الله ابراهیمی تاکید کرد: مسؤولان منتخب نباید دل‌بسته به کمک دشمنان باشند چرا که چنین نگاهی، غفلت به بار می‌آورد و نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت.

امام جمعه میناب خاطرنشان‌کرد: مردم انتظار دارند که مدیرانی که انتخاب می‌شوند از جنس خودشان باشند و به دور از اشرافی‌گری به مبارزه با فساد بپردازند.

اسرائیل در حال فروپاشی است

امام جمعه میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و ضمن محکوم‌کردن آن، تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس از داخل در حال فروپاشی است اما متأسفانه یکسری افراد خود فروخته هنوز اضمحلال رژیم صهیونیستی را نمی‌خواهند باور کنند.

وی افزود: نفس‌های رژیم صهیونیستی به شمارش افتاده و صدای آخرین نفس‌های آن‌ها به گوش می‌رسد که به زودی شاهد محو شدن این رژیم غاصب خواهیم بود.


.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ