دشمنان به دنبال سرپوش نهادن بر شکست و ناکامی رژیم صهیونیستی هستند

اقتصاد ایران: محلات- امام جمعه محلات گفت: دشمنان به دنبال سرپوش نهادن بر شکست و ناکامی رژیم صهیونیستی هستند تا فضای ایجاد شده را کمرنگ جلوه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ربانی در خطبه‌های نماز جمعه محلات با تبریک آغاز ولایت امام زمان (عج) اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا بر سر عهد و پیمان خود با امام زمان استوار بمانیم.

وی افزود: تمام تلاش‌های دشمنان جمهوری از جمله استعمار پیر، ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان از جمله شیعه و سنی است و در رسانه‌های خود نیز همواره بر آتش این اختلاف و جدایی می‌دمند.

امام جمعه محلات با اشاره به اقدامات انگلیس برای مقابله با اتحاد میان مسلمانان، افزود: هدف دشمنان تضعیف مسلمانان در منطقه خاورمیانه است تا مانند گذشته ثروت‌های این نقطه را به غارت ببرند و هرگونه تفرقه‌ای بین مسلمانان وجود دارد، به دشمنان اسلام بازمی‌گردد.

حجت الاسلام ربانی با اشاره به اینکه اختلاف‌ها نباید موجب از بین رفتن عزت مسلمانان شود، گفت: نظام جمهوری اسلامی و بزرگان آن از جمله امام راحل و مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا مانع این اختلافات شوند.

امام جمعه محلات، رنج‌های مردم فلسطین و غزه را ناشی از این اختلافات دانست و ادامه داد: اگر مسلمانان با اتحاد و انسجام در یک مسیر حرکت می‌کردند، وضعیت ملت مظلوم فلسطین اینگونه نبود.

حجت الاسلام ربانی گفت: در خطبه‌های نماز جمعه عربستان هیچ اثری از حمایت و دعا برای مردم فلسطین مشهود نیست و با وجود این همه رنج بر مردم فلسطین، هیچکس اقدام مؤثری انجام نمی‌دهد.

وی با اشاره به بیانیه‌ها و فضاسازی برخی سازمان‌های بین‌المللی علیه نظام جمهوری اسلامی در ارتباط با برنامه هسته‌ای و ارسال موشک بالستیک به روسیه، افزود: به این بهانه‌ها تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال شد و هدف آنها از دروغ‌پردازی‌ها، تلاش برای اعمال فشار به ایران به عنوان کانون جبهه مقاومت است تا از حمایت‌های خود از جبهه مقاومت دست بکشد.

وی تصریح کرد: دشمنان با ایجاد فضای رسانه‌ای علیه ایران تلاش می‌کنند تا فضای ایجاد شده علیه اسرائیل کمرنگ‌تر شده تا هجمه‌ها علیه اسرائیل را کاهش دهند و دشمن به دنبال سرپوش نهادن بر شکست و ناکامی رژیم صهیونیستی هستند تا این شکست کمرنگ‌تر شود.

وی با اشاره به بی‌طرفی ایران در جنگ اوکراین و روسیه، گفت: دشمنان با تمام توان خود به رژیم صهیونیستی کمک تسلیحاتی می‌کنند و تمام تلاش خود برای کمک رسانه‌ای را نیز به کار گرفته‌اند و آشکارا و با تمام توان از اوکراین در برابر روسیه حمایت می‌کنند اما علیه حمایت‌های تبلیغاتی و غیرتسلیحاتی ایران از فلسطین جوسازی کرده و حمایت‌های همه جانبه اروپا از اوکراین را نادیده می‌گیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ