«وحدت» ضرورت و اصل در میان امت اسلامی است

اقتصاد ایران: لاهرود- امام جمعه بخش مشگین‌شرقی گفت: وحدت در راس تمام مسائل بوده و بین امت اسلام اصل بر وحدت است که باید در این راستا مواظب باشیم تفرقه‌ و دوقطبی در دنیای اسلام ایجاد نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین‌شرقی با بیان اینکه «وحدت» ضرورت و اصل در میان امت اسلامی است، اظهار کرد: وحدت در رأس تمام مسائل بوده که باید مواظب باشیم تفرقه و دوقطبی در دنیای اسلام ایجاد نشود چرا که بزرگترین نقشه و آرزوی دشمنان ایجاد اختلاف و تفرقه و دوقطبی است.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه ما دشمن شناسی است که باید دشمن را خوب بشناسیم و بشناسانیم که دشمن شناسی و عالم به روز بودن بصیرت است و نگذاریم فکرهایمان را به جای دیگر متمرکز کنند و باید رأس هرم را بزنیم، حواسمان از دشمن اصلی پرت نشود و لحظه‌ای از آن غفلت نکنیم.

امام جمعه بخش مشگین‌شرقی با تاکید بر اینکه در حال حاضر، آمریکا و رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل دشمن اصلی ما هستند، ادامه داد: دشمن اصلی را باید بشناسیم و بر علیه او متحد بشویم، اینکه برخی از سلبریتی‌ها می‌گویند چرا از اسرائیل دست بر نمی‌دارید، نمی‌فهمند که اسرائیل واقعاً انسان نیست و اگر انسان بود این همه ظلم و جنایت نمی‌کرد.

حجت الاسلام صفری در ادامه ضمن تبریک سالروز آغاز امامت حضرت امام عصر (عج) بیان کرد: در سالروز آغاز امامت حضرت امام عصر (عج) برای تعجیل در فرج دعا کنیم و در حین اقامه نماز و در همه حال به فکر و یاد امام زمان (عج) باشیم، همه باید آرزوی دنیای پس از ظهور حضرت ولی عصر (عج) را داشته باشیم و برای تحقق آن بسیار تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بندگان مؤمن و حقیقی که از خوف قیامت در امان خواهند بود، کسانی هستند که در رفع حوائج مردم تلاش می‌کنند، گفت: اکثر مردم مؤمن، مذهبی و انقلابی و عاشق اهل بیت (ع) هستند که نباید در مقابل سخن حق سکوت کنیم و بی تفاوت باشیم که شجاعت و شهامت حق گفتن نوعی جهاد است.

امام جمعه بخش مشگین‌شرقی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی انگور هفته آینده در شهر لاهرود از همه مردم، مسؤولین، کشاورزان و باغداران جهت حضور در این جشنواره دعوت کرد و به مشکلات مردم اشاره کرد و ادامه داد: مردم بابت عدم پرداخت وام ازدواج و فرزند آوری واقعاً از مجلس و دولت گله‌مند هستند که این مسئله طرح حمایت از فرزند آوری را مختل می‌کند که لازم است مسؤولین امر باید به این مسئله هر چه سریع‌تر رسیدگی کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ